پری دریایی کوچولو: چه چیز جدیدی در «پری دریایی کوچولو» محصول 2023 از دیزنی اورجینال وجود دارد؟ این همه چیزی است که باید بدانید

دیزنی در گذشته تغییراتی را در بازسازی های لایو اکشن خود انجام داده است، از تغییرات بی ضرر تا اضافات معنی دار. به عنوان مثال، تغییرات شامل اصلاح متن آهنگ یا حذف کامل عناصر موسیقی و همچنین ایجاد زمینه جدید و لحظات برجسته برای شخصیت هایی مانند موگلی در کتاب جنگل (2016)، جن در علاءالدین (2019) و کاپیتان هوک در پیتر پن است. & وندی.

به طور مشابه، پری دریایی کوچک (2023) یک سری تغییرات جزئی و در عین حال موثر را در داستان انیمیشن آشنا ایجاد می کند. بیایید به تغییراتی بپردازیم که اقتباس 2023 را از فیلم 1989 متمایز می کند.

خواهران آریل نقش های رهبری را پذیرفته اند

در بازسازی، دختران تریتون به عنوان رهبران فعال در پادشاهی زیر آب به تصویر کشیده می شوند، در حالی که آریل به ماجراجویی های خود می رود.

گانت را بریزید

اقتباس لایو اکشن اسکاتل مرغ دریایی را با Scuttle the Gannet جایگزین می کند و امکان برقراری ارتباط زیر آب و تسکین کمیک بیشتری را فراهم می کند.

ارتباط خانوادگی اورسولا

بازسازی نشان می دهد که اورسولا خواهر تریتون و عمه آریل است و به روابط تیره آنها عمق می بخشد و بی رحمی شدید اورسولا را به نمایش می گذارد.

منشأ غم انگیز برای مادر آریل

نسخه 2023 حاکی از آن است که مادر آریل عمداً توسط یک انسان کشته شده است و باعث افزایش دسیسه به مرگ او شده است.

وضعیت یتیم اریک

شاهزاده اریک در این فیلم لایو اکشن به عنوان یک یتیم به تصویر کشیده می شود و انگیزه اش برای کشف اقیانوس و کشف ریشه های واقعی خود است.

آهنگ های اصلی جدید از لین مانوئل میراندا

لین مانوئل میراندا با سه آهنگ اصلی به فیلم کمک می‌کند، از جمله یک تصنیف قدرتمند برای اریک، یک مونولوگ داخلی جذاب برای آریل و یک شماره رپ با عنوان “The Scuttlebutt”.

پیروزی آریل بر اورسولا

در نسخه 2023، آریل با استفاده از یک کشتی شکسته که توسط طوفان اورسولا به سطح زمین آورده شد، اورسولا را شکست می دهد و خود اریک را نجات می دهد.

آغازی جدید برای آریل و اریک

این فیلم نشان می دهد که اتحاد آریل و اریک به عنوان انسان تنها شروع سفر هیجان انگیز آنها برای کاوش در آب های ناشناخته است.

سوالات متداول

  1. مقر دیزنی کجاست؟
    بربنک، کالیفرنیا
  2. فیلم اصلی «پری دریایی کوچک» چه زمانی منتشر شد؟
    3 نوامبر 1989

بیانیه سلب مسئولیت: این محتوا توسط یک شخص ثالث نوشته شده است. نظرات بیان شده در اینجا نظرات نویسندگان / نهادهای مربوطه است و دیدگاه های اقتصادی تایمز (ET) را نمایندگی نمی کند. ET هیچ یک از محتویات خود را تضمین، تضمین یا تأیید نمی کند و به هیچ وجه در قبال آنها مسئولیتی ندارد. لطفاً تمام اقدامات لازم را انجام دهید تا مطمئن شوید که اطلاعات و محتوای ارائه شده صحیح، به روز شده و تأیید شده است. ET بدینوسیله از هرگونه و همه ضمانت‌های صریح یا ضمنی مربوط به گزارش و هر محتوای آن سلب مسئولیت می‌کند.