پرونده قتل حیدرآباد: مردی به جرم چاقو زدن و تکه تکه کردن جسد شریک زندگیش دستگیر شد

مردی روز چهارشنبه توسط پلیس حیدرآباد در یک پرونده قتلی شبیه به حادثه شرادا والکار دستگیر شد. متهم به نام ب. چاندرا موهان (48) ظاهراً قربانی آنورادا ردی را با چاقو زد و بدن او را برای دفع قطعه قطعه کرد.

“در 17 مه شکایتی از یک کارگر GHMC دریافت کردیم که به ما اطلاع داد که در یک محل تخلیه زباله روبروی سالن اجتماعات افضل نگر، نزدیک رودخانه موسی، در کنار جاده تیگلگودا، یک سر زن ناشناس را با پوشش سیاه پیدا کرد.” منطقه CH روپش به ANI گفت.

ما (پلیس) در مجموع هشت تیم برای بررسی موضوع تشکیل داده بودیم. پس از تجزیه و تحلیل موضوع در طول یک هفته، یک متهم به دست آوردیم. پس از بازجویی از متهم، فرد متوفی با نام Y Anuradha Reddy 55 ساله شناسایی شد. متهم با متوفی رابطه داشته است، متهم خارج از رابطه آنها، متوفی را در یکی از قسمت های منزلش در طبقه همکف اسکان داده است. متهم از سال 2018 مبلغ هنگفتی نزدیک به 7 میلیون روپیه از متوفی گرفته است اما این کار را انجام داده است. وی افزود: علیرغم درخواست های مکرر متوفی مبلغ را پس ندهد، متوفی برای دریافت پول به متهم فشار وارد می کرد که به همین دلیل متهم از رفتار متوفی احساس انزجار کرد و برای رهایی از شر متوفی برنامه ریزی کرد. .

به گفته پلیس، متهم ۲۲ اردیبهشت در یک اقدام از پیش برنامه ریزی شده این زن را به قتل رساند.

«بر اساس برنامه ریزی انجام شده، در روز 21 اردیبهشت بعدازظهر متهم با متوفی بر سر پرداخت مبلغ مورد نزاع قرار گرفته و با چاقو به وی حمله ور شده و با ضربات چاقو به قفسه سینه و شکم وی وارد شده است که در نتیجه این مقام انتظامی گفت: او در دم جان باخت.

پلیس می افزاید: عامل جنایت دو دستگاه سنگبری کوچک را به قصد از بین بردن جسد مقتول خریداری کرده است.

پس از آن، متهم برای دفع جسد، دو دستگاه سنگبری (کوچک) خریداری کرد و سر را از تنه جدا کرد و در روکش مشکی پلی اتیلن نگهداری کرد و سپس با بریدن پاها و دست ها را از تنه جدا کرد. با دستگاه سنگ بری و نگه داشتن پاها و دست ها در یخچال در حالی که صندوق عقب برای دفع در چمدان نگهداری می شد. پس از آن متهم شیشه های فنیل، دتول، عطر آگارباتی، کارپورام و اسپری عطر را آورده و مرتباً روی اعضای بدن متوفی استعمال می کرد تا بوی بد در اطراف پخش نشود و پس از آن متهم متهم شد. وی افزود: تلفن همراه متوفی را گرفته و برای افراد شناخته شده وی پیام ارسال کرده تا به آنها بفهماند که او زنده است و در جایی اقامت دارد.

در یک پرونده مشابه در دهلی، قربانی شرادا والکار توسط متهم آفتاب امین پوناوالا به قتل رسید و متعاقباً به 35 قطعه قطعه قطعه شد.

آفتاب در جریان تحقیقات به پلیس اعتراف کرد که به دنبال قتل شرادا و تکه تکه شدن بدن او، ابتدا قسمت هایی را که احتمال پخش بو بیشتر بود، از بین برد.