پخش زنده میلان و اینتر میلان: پخش زنده بازی میلان مقابل اینتر میلان: تاریخ، زمان، محل تماشای نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا

آث میلان در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف حریف شهری اینترمیلان خواهد رفت. میلان در بازی رفت در سن سیرو با نتیجه 0-2 مغلوب اینتر شد. غول های ایتالیایی محل برگزاری دوطرفه مشترک دارند، بنابراین هیچ مزیتی در خانه و خارج از خانه وجود نخواهد داشت.

در حالی که میلان آخرین بازی خود در سری آ را مقابل اسپزیا باخت، اینتر مقابل ساسولو 4-2 پیروز شد. اینتر در رده سوم لیگ 20 تیمی و میلان در رده پنجم جدول قرار دارند.

اینتر در بازی هفته گذشته لیگ قهرمانان اروپا مقابل میلان با دو گل ادین ژکو و هنریک مخیتاریان در 11 دقیقه ابتدایی پیروز شد. این سومین برد متوالی اینتر مقابل همسایگانش بود که همگی بدون دریافت گل به دست آمد.

هر کسی که از تساوی صعود کند، اولین تیم ایتالیایی خواهد بود که از زمان قهرمانی اینتر توسط ژوزه مورینیو در سال 2010، به فینال می رسد.

در حالی که اولیویه ژیرو مهاجم آث میلان 5 گل زده، ژکو از اینتر تاکنون 4 گل زده است.

پخش زنده میلان و اینترمیلان، شروع

نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا بین آث میلان و اینترمیلان در تاریخ 16 می از ساعت 3 بعد از ظهر (ET) و 8 بعد از ظهر (BST) آغاز خواهد شد.

بینندگان در ایالات متحده می‌توانند بازی نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل اینتر میلان را در TUDN، Paramount+ تماشا کنند. بینندگان در بریتانیا می توانند مسابقه را در BT Sport 1 و BT Sport Ultimate تماشا کنند.

سوالات متداول

Q1. بازی بعدی لیگ قهرمانان اروپا کی است؟
A1. بازی بعدی لیگ قهرمانان اروپا در تاریخ 16 می است.

Q2. چه کسی امشب در لیگ قهرمانان اروپا بازی می کند؟
A2. میلان در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف اینترمیلان می رود.

بیانیه سلب مسئولیت: این محتوا توسط یک شخص ثالث نوشته شده است. نظرات بیان شده در اینجا نظرات نویسندگان / نهادهای مربوطه است و دیدگاه های اقتصادی تایمز (ET) را نمایندگی نمی کند. ET هیچ یک از محتویات خود را تضمین، تضمین یا تأیید نمی کند و به هیچ وجه در قبال آنها مسئولیتی ندارد. لطفاً تمام اقدامات لازم را انجام دهید تا مطمئن شوید که اطلاعات و محتوای ارائه شده صحیح، به روز شده و تأیید شده است. ET بدینوسیله از هرگونه و همه ضمانت‌های صریح یا ضمنی مربوط به گزارش و هر محتوای آن سلب مسئولیت می‌کند.