وینش فوگات پس از درگیری در محل اعتراض می گوید: وینش: اگر بخواهی ما را می کشد، چنین بی احترامی را تحمل نمی کند.

وینش فوگات که از نظر عاطفی آشفته از رفتار خشن پلیس دهلی نسبت به کشتی گیران معترض در اواخر عصر پنجشنبه شوکه و وحشت زده شده بود، گفت که آنها مجرم نیستند و سزاوار چنین بی احترامی نیستند. کشتی گیران از 23 آوریل در تظاهرات نشسته اند و خواستار دستگیری رئیس WFI بریج بوشان شاران سینگ به اتهام آزار و اذیت جنسی هفت گراپل زن از جمله یک خردسال هستند.

حوالی ساعت 11 شب، در جانتار مانتار درگیری بین کشتی گیران معترض زمانی که آنها تخت های تاشو برای اقامت شبانه خود می آوردند روی داد و ظاهراً کارکنان پلیس کشیک شروع به پرس و جو کردند.

به گفته این کشتی گیران، ماموران پلیس با آنها رفتار بدی را آغاز کردند و حتی با زنان کشتی گیر بدرفتاری کردند.

وینش که گریه می کرد در جریان یک تعامل رسانه ای آخر شب گفت: «اگر می خواهی ما را بکشی، پس ما را بکش».

وینش که از نظر عاطفی تخلیه شده است، گفت: “آیا ما مدال گرفتیم که کشور این روز را ببیند؟ ما حتی غذای خود را هم نخورده ایم. آیا هر مردی حق دارد از زنان سوء استفاده کند؟ این مردان پلیس اسلحه در دست دارند، آنها می توانند ما را بکشند.”

دارنده مدال قهرمانی جهان گفت: افسران زن پلیس کجا بودند؟ افسران مرد چگونه می توانند ما را اینطور هل دهند. ما جنایتکار نیستیم. ما مستحق چنین برخوردی نیستیم. افسر پلیسی که مست بود برادرم را زد.

باجرنگ پونیا کشاورزان و عموم مردم را به حمایت از جانتر مانتار تشویق کرد. “از همه می خواهم تا صبح به دهلی برسند. این زمان است. اگر نه اکنون، پس کی. این مسئله عزت دختران ما است. افرادی مانند بریج بوشان (رئیس WFI) با وجود جنایتکار بودن آزادانه پرسه می زنند و همه اینها باجرنگ گفت که برای ما اتفاق می افتد.

باجرنگ در پاسخ به درخواست جزئیات بیشتر گفت: دوربین های مداربسته باید اینجا باشند. باجرانگ در پاسخ به این سوال که آیا بر اساس ادعای پلیس دهلی، سومنات بهارتی، رهبر AAP، تخت‌های تاشو را آورده است یا خیر، باجرانگ گفت: «تصاویر دوربین‌های مداربسته نشان می‌دهد که او در زمان وقوع این اتفاق در آنجا نبوده است.