وزارت کشور میزبان نشست گروه 20 با موضوع جرم و امنیت است

وزارت کشور کنفرانس G20 را با عنوان “جنایت و امنیت در عصر توکن های غیرقابل تعویض (NFT) و متاورس” در 13 و 14 ژوئیه برگزار خواهد کرد. این رویداد دو روزه با مشارکت وزارت الکترونیک و وزارت الکترونیک برگزار خواهد شد. فناوری اطلاعات (MeitY)، وزارت امور خارجه (MEA)، دبیرخانه شورای امنیت ملی (NSCS) و دفتر مرکزی تحقیقات (CBI)، در یک بیانیه رسمی اعلام کردند.

دانشگاه راشتیا راکشا، دانشگاه ملی علوم پزشکی قانونی، دانشکده حقوق ملی دانشگاه هند، اینترپل و دفتر مبارزه با مواد مخدر و جرم سازمان ملل متحد (UNODC) شرکای سازماندهی این رویداد هستند که در گوروگرام هاریانا برگزار خواهد شد.

میزگردی توسط وزارت کشور در روز جمعه در دهلی نو برای ارائه جزئیات کنفرانس پیشنهادی G20 برگزار شد.

در آن سفرا، کمیساریای عالی و مقامات ارشد بیش از 20 کشور به غیر از افسران وزارتخانه ها و سازمان های مختلف دولتی هند و سازمان های همکار حضور داشتند.

در طول میزگرد، آجی کومار بالا، وزیر کشور اتحادیه، مقامات شرکت کننده را در مورد خطوط کنفرانس پیش رو ارزیابی کرد و از کشورها درخواست شد که هیئت های عالی رتبه را برای کنفرانس اعزام کنند.

این کنفرانس کشورهای گروه 20، کشورهای مهمان و مدعو و نهادهای بین المللی را گرد هم می آورد.

در این بیانیه آمده است که وزارتخانه‌ها و سازمان‌های دولت هند، دبیران و مدیران ارشد ایالت‌ها و UT، مدیران کل پلیس ایالت‌ها و UT، کارشناسان سایبری از جمله دیگر مشارکت خواهند داشت.