واکسن Covid Live Updates: نسخه پزشک دیگر برای آزمایش Covid در گجرات نیازی نیست

!1 بروزرسانی جدیدبرای آخرین به روزرسانی ها اینجا را کلیک کنید

به گزارش رویترز به نقل از مدیر اجرایی استفان بانسل ، Moderna Inc قادر خواهد بود 500 میلیون دوز واکسن COVID-19 خود را در سال 2021 تولید کند.

با گزارش 169 مورد مثبت جدید ، تعداد موارد COVID-19 Assam به 2،13،505 مورد شامل 3،551 مورد فعال ، 2،08،964 مورد تخلیه شده و 987 مورد مرگ افزایش یافته است: دولت ایالتی

رئیس بهداشت سازمان ملل متحد می تواند رویای پایان همه گیری را ببیند

  • رئیس بهداشت سازمان ملل روز جمعه اعلام کرد که نتایج مثبت آزمایش های واکسن کرونا به معنای این است که جهان “می تواند رویای پایان همه گیری را ببیند” ، اما او گفت که ملت های ثروتمند و قدرتمند نباید فقیر و حاشیه رانده شده را لگدمال کنند تا واکسن ها را لگدمال کنند. ”
  • در سخنرانی اولین جلسه سطح عالی مجمع عمومی سازمان ملل متحد درباره بیماری همه گیر ، مدیرکل سازمان بهداشت جهانی تدرس آدانوم غبرایسوس هشدار داد که در حالی که می توان ویروس را متوقف کرد ، “مسیر پیش رو همچنان خائنانه است.”
  • وی با اشاره به “اعمال دلسوزانه و از خودگذشتگی ، عملکردهای نفسگیر از علم و نوآوری و تظاهرات دلگرم کننده همبستگی ، اما همچنین علائم نگران کننده از علاقه شخصی ، بشریت را در” بهترین و بدترین حالت “نشان داده است. سرزنش و تقسیم

جهان می تواند رویای پایان همه گیری را ببیند

– مدیرکل WHO تدروس آدانوم گبریزس

آزمایش Neetu Kapoor ، Varun Dhawan برای COVID-19 مثبت است

  • ستاره پیشکسوت Neetu Kapoor و بازیگر Varun Dhawan در روز جمعه آزمایش ویروس کرونا را در چندیگر مثبت اعلام کردند.
  • این دو بازیگر بالیوود به همراه آنیل کاپور و کیارا آدوانی در حال فیلمبرداری برای فیلم آینده خود “Jug Jugg Jeeyo” در شهر بودند.
  • به گفته یک منبع نزدیک به خانواده ، نیتو 62 ساله اکنون پس از هماهنگی های لازم پسرش ، رانبیر کاپور ، به بمبئی پرواز می کند.

Jharkhand در 4 دسامبر 219 مورد COVID-19 ، 206 مورد بهبودی و 1 مورد مرگ را گزارش کرد

سومیا سوامیناتان ، دانشمند ارشد WHO ، مبنای پیشرفت علمی را “افزایشی” می داند

  • در حالی که جهان در انتظار موج اول واکسیناسیون Covid-19 است ، دانشمند ارشد سازمان بهداشت جهانی (WHO) ، ماهیت “افزایشی” پیشرفت علمی را که سرعت رکوردشکنی در اولین واکسن ویروس کرونا را آغاز کرد ، تحسین کرد. آمدن به بازار
  • سومیا سوامیناتان ، دانشمند ارشد WHO در جلسه ویژه سازمان ملل در مورد Covid-19 گفت: “من فکر می کنم یک درس مهم این است که بفهمیم علم یک روند افزایشی است.”

واکسن COVID-19 اجباری نخواهد بود: رئیس جمهور منتخب ایالات متحده ، جو بایدن

  • جو بایدن ، رئیس جمهور منتخب ایالات متحده ، روز جمعه گفت که آمریکایی ها مجبور به استفاده از واکسن ویروس کرونا نخواهند شد و او مایل است واکسیناسیون عمومی شود تا نگرانی های مربوط به کارایی و ایمنی آن را تسکین دهد.
  • “بایدن” به خبرنگاران گفت: کنفرانس خبری در ویلمینگتون ، دلاور.

واکسن COVID-19 اجباری نخواهد بود

– جو بایدن

موارد COVID-19 در برزیل از 6.5 میلیون مارک فراتر رفته است

  • وزارت بهداشت ملی گفت ، تعداد موارد تایید شده COVID-19 در برزیل طی 24 ساعت گذشته 46،884 به 6،533،968 افزایش یافته است.
  • در همین بازه زمانی تعداد کشته ها 694 نفر افزایش یافته و به 175964 نفر رسیده است. بیش از 5.7 میلیون نفر از زمان آغاز شیوع بیماری در برزیل بهبود یافته اند.

در اوایل این هفته دولت گجرات نرخ آزمایش RT-PCR برای ویروس کرونا را در آزمایشگاه های خصوصی از 1500 روپیه به 800 روپیه کاهش داده بود.