هند عوارض ضد دامپینگ واردات سیاه کربن از چین ، روسیه را تا 31 دسامبر سال 2020 تمدید می کند

وزارت درآمد روز دوشنبه اعلام کرد ، هند وظیفه ضد دامپینگ واردات کربن سیاه استفاده شده در کاربردهای لاستیکی از چین و روسیه را تا 31 دسامبر سال 2020 تمدید کرد.

این عوارض اولین بار در نوامبر سال 2015 پس از آنکه اداره کل درمان های تجاری (DGTR) دریافت که واردات صنعت صنعت را مختل می کند ، وضع شد.

در اطلاعیه اداره درآمد با استناد به نوامبر ، “علیرغم هر آنچه در بند 2 وجود دارد ، مالیات ضد دامپینگ اعمال شده تحت این اعلان تا 31 دسامبر 2020 به قوت خود باقی است ، مگر اینکه قبلا لغو ، جایگزین یا اصلاح شود.” دستور 2015 که در آن زمان صادر کرده بود.

این بخش اضافه کرد که مرجع تعیین شده ، در این مورد DGTR ، پس از انجام بازبینی همان که در ماه مه سال جاری آغاز شده بود ، به دنبال ادامه وظیفه ضد دامپینگ بود.

“مرجع تعیین شده در زمینه ادامه حقوق ضد دامپینگ در واردات کربن سیاه مورد استفاده در کاربردهای لاستیک منشا origin یا صادر شده از جمهوری خلق چین و روسیه که در تاریخ 18 نوامبر 2015 اعمال شده است ، بررسی را آغاز کرده و درخواست تمدید کرده است. از وظیفه ضد دامپینگ گفته شده از نظر زیر بخش (5) از بخش 9A قانون تعرفه گمرکی ، “اعلان اضافه شده است.

در اصطلاح تجارت بین الملل ، دامپینگ هنگامی اتفاق می افتد که یک کشور یا یک شرکت کالایی را با قیمت کمتر از قیمت آن محصول در بازار داخلی خود صادر کند.

دامپینگ بر قیمت محصول در کشور وارد کننده تأثیر می گذارد و حاشیه و سود شرکت های تولیدی را تحت تأثیر قرار می دهد.

طبق هنجارهای تجارت جهانی ، به یک کشور مجاز است تعرفه هایی را برای این محصولات دامپینگ وضع کند تا زمینه سازگار با تولیدکنندگان داخلی فراهم شود. این وظیفه تنها پس از بررسی دقیق توسط یک نهاد شبه قضایی ، مانند DGTR ، در هند وضع می شود .

اعمال مالیات ضد دامپینگ تحت رژیم سازمان تجارت جهانی (WTO) مجاز است. هند و ویتنام اعضای سازمان مستقر در ژنو هستند که با هنجارهای تجارت جهانی سروکار دارد.

این وظیفه با هدف اطمینان از شیوه های تجارت عادلانه و ایجاد زمینه ای برابر برای تولیدکنندگان داخلی در مقابل تولیدکنندگان و صادر کنندگان خارجی است.