هند: توماس کوک CMD Madhavan Menon: گردشگری داخلی با ریاست هند در G20 همچنان قوی خواهد بود

به گفته توماس کوک (هند)، رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل، مدهاوان منون، رشد گردشگری داخلی هند همچنان قوی خواهد بود و با سفرهای ورودی از طریق ریاست کشور G20، کنفرانس ها و نمایشگاه هایی که اکنون به طور فزاینده ای در اینجا برگزار می شود، تقویت خواهد شد. او به PTI گفت از سوی دیگر، انتظار می‌رود که سفرهای خروجی طولانی مدت از هند نیز با شروع تابستان در اروپا و ایالات متحده افزایش یابد.

منون در پاسخ به این سوال که آیا رشد شدید گردشگری داخلی پس از کووید-19 ادامه خواهد داشت، گفت: «گردشگری داخلی اینجاست و واقعیت این است که بدون شک شاهد فعالیت بیشتر و بیشتر در فضای داخلی خواهیم بود.

وی افزود: یکی از دلایل اصلی جهش گردشگری داخلی تغییر رفتار مصرف‌کننده پس از همه‌گیری، اعتقاد به زندگی امروز و عدم نگرانی برای فردا و اعتماد قوی آنها به اقتصاد است.

“این بیماری همه گیر باعث تغییر در رفتار انسان شده است. شما می بینید که افراد بیشتری از خانه کار می کنند. تمایل به گذراندن زمان بیشتر با خانواده افزایش یافته است، در نتیجه نیاز به استراحت های مکرر چیزی است که بازار داخلی دارد. منون گفت که رانندگی می کند.

وی در ادامه گفت: اکنون انتظار من این است که مردم قبلاً یک سفر بین‌المللی و شاید یک سفر داخلی دیگر انجام می‌دادند. امروز کاملاً تغییر کرده است. اکنون صحبت از سفرهای داخلی متعدد، حتی آخر هفته (سفرهای) کوتاه است.

منون، با این حال، اضافه کرد: “اما این از این واقعیت جلوگیری نمی کند که هندی ها را هم در مسافت کوتاه و هم در مسافت طولانی می بینید. من فکر می کنم ما شاهد تبدیل شدن به صرفه جویی به اصطلاح صرفه جویی هستیم، چیز مهم دیگری است. ”

او گفت که همه اینها “از یک واقعیت ناشی از اعتماد آنها به اقتصاد سرچشمه می گیرد. این از هیچ جایی ناشی نمی شود. این فقط ناشی از بیماری همه گیر نیست. همچنین این واقعیت است که مردم مطمئن هستند که اقتصاد در حال رشد است، مشاغل آنها در حال رشد است. امن هستند و انتظار دارند از اینجا اوضاع بهتر شود.” منون افزود، توسعه سریع زیرساخت ها، ساخت فرودگاه ها و هتل های بیشتر در سراسر کشور نیز باعث رشد می شود.

یکی دیگر از عواملی که توریسم هند را هدایت می کند، ظهور این کشور به عنوان یک قدرت اقتصادی و میزبانی رویدادهای مهم جهانی است.

“G20 تنها یک رویداد دولتی دیگر است، و با ظهور هند به عنوان یک قدرت اقتصادی که امروز در جایگاه خود قرار می گیرد، شما شاهد سفرهای بیشتری به هند خواهید بود. من فکر می کنم که این مهم خواهد بود. هند در حال انجام است. منون گفت که در کانون توجه قرار گیرد و گردشگران بیشتری را به هند جذب کند.

وی افزود: بخش مهم دیگر با فعالیت زیاد، سفرهای بین المللی به هند برای شرکت در کنفرانس ها و نمایشگاه های دولتی است.

منون با اشاره به نمونه هایی از پراگاتی میدان در پایتخت ملی و جیو ورلد گفت: “در گذشته بیشتر مردم برای شرکت در نمایشگاه ها به کشورهای دیگر سفر می کردند. اکنون این نمایشگاه ها در هند نیز برگزار می شود زیرا ما زیرساخت های لازم برای انجام آن را داریم.” مرکز در بمبئی

هنگامی که از او در مورد سفرهای خروجی از هند پرسیده شد، او گفت که سفرهای کوتاه مدت زیادی تا سه و نیم ساعت به مقاصدی مانند دبی، ابوظبی، موریس، مالزی و تایلند انجام شده است.

منون گفت: «مسافت طولانی‌تر اکنون شروع می‌شود، زیرا زمستان تا ژانویه تا مارس در اروپا بود و دریافت ویزا آسان نبود.

ما در سه ماهه اول شاهد سفر به ژاپن و کره بودیم. ما هر سال به طور متوسط ​​حداکثر 200 مسافر را به ژاپن می فرستادیم. امسال نزدیک به 1300 مسافر در طول یک ماه به ژاپن سفر می کردند. بنابراین ما شاهد روندهای متفاوتی هستیم.»

به طور کلی، او گفت که سفرهای گروهی که به کندی انجام می شد، اکنون در حال افزایش است و سفرهای سفارشی در همه بخش ها بدون استثنا در حال رشد است.