هفت فیلم پر مصرف برای تماشای این آخر هفته

از آنجایی که آخر هفته در راه است و شما واقعاً حوصله قدم زدن در گرمای تابستان را ندارید. اشکالی ندارد، شما فقط می توانید در خانه بمانید، یا با دوستان خود بنشینید و فیلم ها و سریال های وب را در پلتفرم های مختلف OTT دنبال کنید.

در اینجا برخی از بهترین انتخاب‌ها برای تماشای آخر هفته وجود دارد. از فیلم‌های هیجان‌انگیز گرفته تا درام‌های دل‌گرم‌کننده، چیزی برای همه در این فهرست وجود دارد.

1. سیرف ایک بنده کافی حی

درام هندی دادگاه، Sirf Ek Bandaa Kaafi Hai به کارگردانی Apoorv Singh Karki، مراحل دادگاه تجاوز جنسی به یک خردسال را در سال 2013 دنبال می کند. این به روش های متفاوتی می پردازد که در آن وکیل پی سی سولانکی پرونده را مدیریت کرده و تلاش می کند تا حقیقت را آشکار کند. فیلم متاثر از اتفاقات واقعی است.

در این فیلم Manoj Bajpayee معروف که به خاطر کارش در فیلم The Family Man و همچنین Gangs of Wasseypur شناخته شده است، در کنار سوریا موهان کولشرشتا، جای هند کومار، نیکیل پاندی و پریانکا ستیا حضور دارند.

محل تماشا: Zee5.

2. Operation Fortune: Ruse de GuerreHollywood اکشن-کمدی هیجان انگیز، Operation Fortune: Ruse d Guerre داستان یک قرارداد بالقوه پایان جهانی تسلیحات را دنبال می کند و اینکه چگونه مامور ویژه اورسون فورچون تیمی از حرفه ای ها را گرد هم می آورد تا اطمینان حاصل شود که این فناوری نمی کند. در دستان اشتباه قرار می گیرند

این تریلر توسط ایوان اتکینسون، مارن دیویس و گای ریچی نوشته شده و گای ریچی کارگردانی آن را برعهده داشته و جیسون استاتهام، اوبری پلازا، جاش هارتنت، کری الوز، باگزی مالون و هیو گرانت همگی نقش‌های مهمی را ایفا می‌کنند.

کجا تماشا کنیم: Lionsgate Play.

3. خانم مخفی

خانم مخفی، یک فیلم اکشن-کمدی هندی به نویسندگی و کارگردانی انوشری مهتا، زندگی خانه‌داری را به تصویر می‌کشد که قبلا یک مامور مخفی بوده و زندگی را رها کرده است. اما در حالی که یک قاتل زنجیره‌ای وحشتناک آزاد است، از او خواسته می‌شود که دوباره پست قدیمی خود را بر عهده بگیرد. خلاصه داستان زندگی را دنبال می کند که او در تلاش برای یافتن تعادل بین زندگی شخصی و کارهای مخفی خود است.

از بازیگران این فیلم می توان به رادیکا آپته، سومیت ویاس، روی آنگانا، آکشی کاپور، روشنی باتاچاریا و ساتیش بادال در نقش های برجسته اشاره کرد.

محل تماشا: Zee5.

4. مثلث غم

مثلث غم یک کمدی سیاه به نویسندگی و کارگردانی روبن اوستلوند است. این فیلم داستان یک زوج مشهور به نام کارل و یایا را روایت می‌کند که به یک سفر دریایی اختصاصی می‌روند، اما متوجه می‌شوند که فریفته آن شده‌اند و نمی‌توانند پیاده شوند.

در این فیلم هریس دیکینسون، چاریبی دین، توبیاس توروید، جیانیس موستوس، دالی دی لئون، ویکی برلین، آلیشیا اریکسون و دیگران حضور دارند. فردریک ونزل مسئولیت فیلمبرداری را بر عهده دارد. این فیلم توسط اریک همندورف و فیلیپ بوبر تهیه شده است.

محل تماشا: Sony Liv

5. بهدیا

این فیلم برداشت بالیوود از گرگ گرگ است. داستان کمدی ترسناک بهدیا حول محور مردی می‌چرخد که برای محافظت از عشق خود در برابر سایر نیروهای ماوراء الطبیعه به یک گرگ تبدیل می‌شود. (گرگ و میش هر کسی را بازسازی کند!!!)

در این فیلم، وارون داوان و کریتی سانون نقش‌های اصلی را بازی می‌کنند و دیپاک دوبریال و آبیشک بانرجی در نقش‌های فرعی بازی می‌کنند.

مکان تماشا: سینما جیو

6. آلیس، عزیزم

داستان فیلم آلیس، عزیز در تعطیلاتش با دو دوستش است که به او فرصتی می دهد تا از دوست پسرش دور شود. با این حال، دوستان او به سرعت متوجه می‌شوند که آلیس و شریک زندگی‌اش عمیق‌تر از آنچه در ابتدا به نظر می‌رسد، می‌روند.

این تریلر روانشناختی با بازی آنا کندریک، وونمی موساکو، کانیهتی هورن و چارلی کریک موضوعات دشواری را بررسی می کند.

کجا تماشا کنیم: Lionsgate Play

7. فوبار

آرنولد شوارتزنگر، مونیکا باربارو، میلان کارتر و گابریل لونا از جمله بازیگران کمدی-درام فوبار هستند. داستان این است که چگونه یک پدر و دختر متوجه می شوند که هر دو جاسوس سیا هستند. یک کار مخفی مخاطره آمیز به محض اینکه متوجه می شوند به سرعت به یک موقعیت خانوادگی مشکل ساز تبدیل می شود.

کجا تماشا کنیم: نتفلیکس

بیانیه سلب مسئولیت: این محتوا توسط یک شخص ثالث نوشته شده است. نظرات بیان شده در اینجا نظرات نویسندگان / نهادهای مربوطه است و دیدگاه های اقتصادی تایمز (ET) را نمایندگی نمی کند. ET هیچ یک از محتویات خود را تضمین، تضمین یا تأیید نمی کند و به هیچ وجه در قبال آنها مسئولیتی ندارد. لطفاً تمام اقدامات لازم را انجام دهید تا مطمئن شوید که اطلاعات و محتوای ارائه شده صحیح، به روز شده و تأیید شده است. ET بدینوسیله از هرگونه و همه ضمانت‌های صریح یا ضمنی مربوط به گزارش و هر محتوای آن سلب مسئولیت می‌کند.