هاراگوچی: حمله قایقران توسط کوسه ببر در سواحل هاوایی، رویارویی وحشتناکی که در ویدیو ضبط شده است. تماشا کردن

قایقران اسکات هاراگوچی با یک کوسه ببر غول پیکر برخورد غیرمنتظره ای داشت که ناگهان از آب منفجر شد و روی قایق پرید. در این ویدئوی وحشتناک، کل حادثه ضبط شده است که در آن صدای فریاد قایقران به گوش می رسد.

هاراگوچی از گوپرو برای فیلمبرداری از تجربه خود در سواحل هاوایی استفاده می کرد. با این حال، در آن زمان، کوسه قبل از حمله به هاراگوچی، خود را به سمت کایاک پرتاب کرد. در ویدئویی که او در کانال یوتیوب خود منتشر کرده است، کوسه در حالی که با قایق برخورد می کند فک های خود را باز می کند و صدای جیغ هاراگوچی به گوش می رسد.

هاراگوچی با بیان تجربه خود در توضیح ویدیوی ارسال شده در روز دوشنبه، توضیح داد که این تجربه پیشگامانه در ظهر روز 12 می در سمت بادگیر اوآهو اتفاق افتاد. او گفت که صدای “هووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو” شنیده و یه “چیز قهوه ای پهن” رو کنار کایاک دید. او در ادامه توضیح داد که تصور می‌کرد این یک لاک پشت است.

او ادامه داد: «نمی‌دانستم پای چپم را از آب بیرون آورده‌ام تا از ضربه محافظت کنم و در واقع سر کوسه را با آن هل دادم. اگر از من بخواهید که این کار را دوباره انجام دهم، حتی بدون کوسه، فکر نمی‌کنم آن انعطاف‌پذیری را داشته باشم. من در واقع فکر می‌کردم کوسه به کایاک حمله کرد تا اینکه ویدیو را در خانه دیدم.»

خوشبختانه هاراگوچی در حالی که کوسه را از قایق دور کرد، سالم فرار کرد.

تماشا کردن:

سوالات متداول:


کوسه ببر چقدر است؟
طول کوسه ببری معمولاً 325-425 سانتی متر (10-14 فوت) و وزن آن بیش از 385-635 کیلوگرم (850-1400 پوند) است.

کایاک چیست؟
این یک کشتی آبی فشرده و باریک است که برای نیروی محرکه انسان طراحی شده است و معمولاً با استفاده از یک پارو بلند مجهز به دو تیغه کار می کند.

بیانیه سلب مسئولیت: این محتوا توسط یک شخص ثالث نوشته شده است. نظرات بیان شده در اینجا نظرات نویسندگان / نهادهای مربوطه است و دیدگاه های اقتصادی تایمز (ET) را نمایندگی نمی کند. ET هیچ یک از محتویات خود را تضمین، تضمین یا تأیید نمی کند و به هیچ وجه در قبال آنها مسئولیتی ندارد. لطفاً تمام اقدامات لازم را انجام دهید تا مطمئن شوید که اطلاعات و محتوای ارائه شده صحیح، به روز شده و تأیید شده است. ET بدینوسیله از هرگونه و همه ضمانت‌های صریح یا ضمنی مربوط به گزارش و هر محتوای آن سلب مسئولیت می‌کند.