نیرما کالا Sitharaman | آدزار: FM نیرماالا Sitharaman به بانکها تا 31 مارس فرصت می دهد تا اطمینان حاصل کند که همه حسابها بذر Aadhaar است

وزیر دارایی نیرامالا Sitharaman به بانک ها مهلت 31 مارس 2021 داد تا اطمینان حاصل کند که تمام حساب های بانکی دارای هسته Aadhaar هستند و در صورت لزوم با کارت های PAN مرتبط هستند.

Sitharaman روز سه شنبه در جلسه عمومی سالانه عمومی انجمن بانک های هند گفت: “من ایده آل فکر می کنم تا ماه دسامبر ، اگر نه در 31 مارس 2021 ، هر حسابی باید یک PAN داشته باشد در صورت لزوم و قابل اجرا و Aadhaar.”

وزیر همچنین از بانک ها خواست اطمینان حاصل کنند که آنها از آخرین برنامه های فن آوری برای بسته کردن راههای موجود در سیستم بانکی و ارتقا and معاملات دیجیتال مبتنی بر رابط پرداخت (UPI) و کارتهای Rupay برای ایجاد یک شرکت جهانی پرداخت ملی هند (NPCI) استفاده می کنند. نام تجاری.

Sitharaman بر لزوم داشتن حساب های بانکی دارای هسته Aadhaar تأکید کرد تا اطمینان حاصل شود که هیچ منکر یا تقلبی از ذینفعان طرح های رفاهی دولت که از طریق انتقال مستقیم منافع اداره می شوند ، وجود ندارد.

وزیر با توجه به اخذ آخرین فن آوری ها ، از بانک ها خواست تا از برنامه هایی مانند داده کاوی و هوش مصنوعی برای مقابله با مسائلی مانند پنهان کردن مضاعف اوراق بهادار که به عنوان وثیقه در شعب مختلف بانک استفاده می شود ، استفاده کنند.

سایتارامان گفت: “چنین نوع روزنه هایی که وجود دارد زیرا برنامه های شما در زمینه فن آوری به اندازه کافی قوی نیستند ، من می خواهم که بانک ها اطمینان حاصل کنند که شما در استفاده از فناوری کاملاً اثبات شده اید.”

Sitharman گفت ، “جدا از اطمینان از اینکه زبان UPI در همه بانک های هند تبدیل به زبان عامیانه می شود ،” فکر نمی کنم امروز در هند ، زمانی که روپای در حال جهانی شدن است ، لازم است که به هندی ها کارت دیگری غیر از Rupay داده شود. ” اضافه کردن اینکه NPCI باید در اولویت باشد.

ادغام
Sitharaman در مورد ادغام بانکی که در اول آوریل سال جاری انجام شد ، گفت که باید از این فرآیند برای رشد در مقیاسی استفاده شود که بتوان تقاضاهای متغیر صنعت و اقتصاد را تأمین کرد.

وی گفت: “این (تلفیق) اکنون باید به مکانیزمی ارگانیک برای رشد و رشد در مقیاسی تبدیل شود که بتواند تقاضاهای جدید از صنعت ، اقتصاد ، کسب و کارها را در جهانی در حال تغییر برآورده سازد.”