نیتیش رانا: کاپیتان KKR نیتیش رانا، همسر ساچی مرواه توسط دو جوان مورد آزار و اذیت قرار می گیرد.

Saachi Marwah، کاپیتان کلکته نایت سواران (KKR)، همسر نیتیش رانا، از اینستاگرام برای رسیدگی به حادثه ای که در کرتیناگار، دهلی رخ داد، استفاده کرد. مروه اظهار داشت که دو موتورسوار ناشناس در 4 مه 2023 هنگام بازگشت از محل کارش با وسیله نقلیه او برخورد کردند.

طبق پست اینستاگرامی ساچی مروه، دو مرد سوار بر موتور سیکلت شروع به دم زدن به خودروی او کردند و متعاقبا با آن برخورد کردند. اگرچه او توانست به سلامت به خانه برگردد، اما وقتی ماجرا را به پلیس گزارش داد، آنها از انجام هر گونه اقدامی خودداری کردند و در عوض به او دستور دادند که در صورت تکرار، شماره پلاک را یادداشت کند.

به زودی یکی از کاربران توییتر اسکرین شات هایی از این حادثه گرفت و آنها را به اشتراک گذاشت و اظهار داشت که به تازگی استوری اینستاگرام ساچی مرواه (همسر نیتیش رعنا) را مشاهده کرده اند.

به گفته قانشیام بانسال معاون کمیسر پلیس (غرب)، پلیس دهلی در این پرونده به دلیل تعقیب و آزار همسر نیتیش رانا، کاپیتان تیم کلکته نایت رایدر IPL، در دهلی غربی دستگیر شده است.

روز جمعه، پلیس شکایتی را از طریق ایمیل در ایستگاه پلیس کرتی نگر دریافت کرد که در آن شاکی ادعا کرد که حوالی ساعت 20:30 بعد از ظهر روز پنجشنبه در حالی که با خودروی خود از چاترپور به خانه می رفت، تحت تعقیب و آزار قرار گرفته است.

طبق اظهارات قانشیام بانسال معاون کمیساریای پلیس (غرب)، شاکی گفت که در حین انتظار پشت چراغ قرمز در منطقه کرتی نگر، دو نفر سوار بر موتورسیکلت با سرعت زیاد از کنار وسیله نقلیه وی عبور کردند و در مقابل او توقف کردند. ماشین.

دو مرد به او خیره شدند و دستان خود را به وسیله نقلیه او زدند. پس از تحقیقات، مقامات تصاویر دوربین های مداربسته منطقه را تجزیه و تحلیل کردند و مظنونان را به نام های چایتنایا شیوام (18 ساله) ساکن پانداو ناگار و ویوک (18 ساله) ساکن پاتل ناگار شناسایی کردند. متهمان در محل سکونت خود دستگیر شدند و تحقیقات ادامه دارد.سوالات متداول

  1. نیتیش رانا چه زمانی با ساچی مروه ازدواج کرد؟
    این زوج در 18 فوریه 2019 ازدواج کردند.
  2. کی نیتیش رانا کاپیتان KKR شد؟
    نیتیش در این فصل IPL کاپیتان KKR شد.

بیانیه سلب مسئولیت: این محتوا توسط یک شخص ثالث نوشته شده است. نظرات بیان شده در اینجا نظرات نویسندگان / نهادهای مربوطه است و دیدگاه های اقتصادی تایمز (ET) را نمایندگی نمی کند. ET هیچ یک از محتویات خود را تضمین، تضمین یا تأیید نمی کند و به هیچ وجه در قبال آنها مسئولیتی ندارد. لطفاً تمام اقدامات لازم را انجام دهید تا مطمئن شوید که اطلاعات و محتوای ارائه شده صحیح، به روز شده و تأیید شده است. ET بدینوسیله از هرگونه و همه ضمانت‌های صریح یا ضمنی مربوط به گزارش و هر محتوای آن سلب مسئولیت می‌کند.