نوه بابا آمت ، شیتال آمته-کرجگی پس از اختلافات خانوادگی خودکشی می کند

چنددرپور: منابع خانواده گفتند که Sheetal Amte-Karajgi ، نوه فعال اجتماعی بابا آمته ، روز دوشنبه در Warora در Maharashtra خودکشی کرد. Sheetal (39) به دنبال جنجال عمومی اخیر با سایر اعضای خانواده آمته بر سر مدیریت Maharogi Seva Samiti ، یک سازمان خدمات اجتماعی که توسط بابا آمت ، دریافت کننده جایزه Ramon Magsaysay و Padma Vibhushan ، که درگذشت ، گام فوق العاده ای برداشت. در سال 2008.

پلیس از اظهار نظر در مورد گزارش هایی که ظاهراً شیتال دوز مهلک به خود تزریق کرده خودداری کرد. جسد وی را برای وفات به زندان از وورورا به چنددرپور 50 کیلومتری بردند.

منابع گفتند ، تیمی از کارشناسان پزشکی قانونی از ناگپور به وارورا رفته و اتاقی در آناندوان که در آن جسد شیتال پیدا شده بود ، مهر و موم شده است.

پسران بابا آمته ، ویكاس و پراكاش و همسرانشان به ترتیب ، بهارتی و مانداكینی ، به تازگی درباره چندین مورد ادعای شیتال ، دختر ویكاس ، در رسانه های اجتماعی توضیحاتی را صادر كرده اند. او مدیر عامل سامیتی بود.

در توضیحات از Amtes ارشد خوانده شده بود: “Maharogi Seva Samiti ، Warora یک سازمان خدمات اجتماعی پیشرو در کشور است. این جهت و الهام بخش توسعه محرومان است. افراد فعال اجتماعی در اینجا آموزش دیدند. سه نسل از Amtes به شدت درگیر این کار است.

“در میان ما ، Sheetal Gautam Karajgi ، نیوز Sheetal Vikas Amte ، در کار انجام شده توسط سازمان ما سهیم بوده است. او ، با این وجود ، با استرس روحی و افسردگی روبرو است. ضمن اعتراف به این موضوع در پست های خود در شبکه های اجتماعی ، اظهارات نامناسبی در مورد کار انجام داد ، معتمدین و کارگران Maharogi Seva Samiti.

“تمام اظهارات وی بی اساس است. خانواده آمته پس از بحث و گفتگوهای متقابل این بیانیه را صادر می کنند تا از سو mis تفاهم احتمالی ناشی از ادعاهای Sheetal جلوگیری کنند.”

بابا آمته دومین جایزه عالی غیرنظامی هند را پادما ویبوشان برای کار اجتماعی خود ، به ویژه برای بیماران جذامی ، که در آناندوان انجام شد ، پناهندگی برای افراد آسیب دیده که جامعه آنها را دور انداخته است ، دریافت کرد.

آناندوان که در سال 1959 در وارورا در منطقه چاندراپور تأسیس شد ، توسط Maharogi Seva Samiti اداره می شود ، یک اعتماد خیرخواهانه عمومی است که ویکاس آمت منشی آن است و Sheetal Karajgi مدیر ارشد اجرایی است ، سه سال پیش ایجاد شده

سامیتی در سال 1967 دو پروژه دیگر تحت لوك بیراداری پراكالپ در سومنات در مله تحصیل از منطقه چاندراپور و در همالكاسا در تهران باهراگاد از منطقه گادچیرولی در سال 1973 اضافه كرد.

پروژه همالکاسا توسط پراکاش و مانداکینی آمته ، پزشکان ، و پسرانشان دیگانت و آنیکت و همسرانشان آناقا و سامیشا مراقبت می شود.