نقصان ، موارد استثنایی ممکن است دوباره به شرکت ها مراجعه کنند

بمبئی: مسئله مربوط به کاهش ارزش و تأثیر همه گیر بر روی حساب سود و زیان و ترازنامه شرکتها ممکن است دوباره به هند بازدید کند.

از آنجا که به نظر می رسد بازارها و اقتصاد در مورد واکسن های Covid در آینده پر رونق است ، شرکت ها ممکن است مجبور شوند از تأثیر همه گیری بر منابع مالی خود تجدید نظر کنند.

“موارد استثنایی” منسوب به بحران Covid-19 به یک نقطه دردناک بین شرکت ها و حسابرسان قانونی آنها تبدیل شده بود ، زیرا تعداد زیادی از شرکت ها شروع به استفاده از تنظیمات مربوط به Covid برای پنهان کردن نتایج ناخوشایند کسب و کار ارائه شده در دوره همه گیر کرده بودند.

در حین تهیه نتایج مالی ، برخی از شرکت ها موارد خاصی مانند از دست دادن درآمد و افزایش هزینه ها را در یک دسته خاص – موارد استثنایی – گزارش کرده اند تا رقم سود بهتر به نظر برسد.

در تعداد زیادی از موارد ، حسابرسان و شرکت ها حتی در مورد مبالغ کاهش ارزش مورد نیاز خود نیز اختلاف نظر داشتند. خسارات ناشی از سرقفلی و سایر سرمایه گذاری ها توسط تعداد زیادی از شرکت ها انجام شد.

شرکت ها گفته بودند از آنجا که این تعدیلات مربوط به Covid است و در شرایط “عادی” اتفاق نمی افتد – و برخی از این زیان ها ممکن است ماهیتاً مادی داشته باشند – باید با آنها متفاوت رفتار شود.

تجزیه و تحلیل ET ، منتشر شده در 23 مه ، نشان داد که از 153 نهاد ذکر شده که نتایج سالانه خود را اعلام کرده اند ، 43 مورد تغییراتی در کتاب های خود ایجاد کرده اند که مستقیماً مربوط به بحران Covid-19 است.

این همه گیری منجر به تغییر چشمگیری در روش درآمدزایی برخی صنایع شده است.