نظرات و پیشنهادات شما؟

همچنین مشترکینی که محل زندگی آنها تحت پوشش اینترنت نسل سوم و چهارم نمی باشد و یا تلفن آنها از 3G و 4G پشتیبانی نمی کند جهت استفاده از بسته های اینترنت می بایست این دسته از بسته ها را خریداری نمایند توجه داشته باشید که سرعت بسته های آلفا تا 196kbps می باشد. این بسته ها برای تمامی مشترکین اعتباری و دائمی قابل استفاده می باشد. در حال حاضر تعرفه مصرف آزاد برای هر سه اپراتور کشور، به ازای هر کیلوبایت 0.4 ریال در سیم کارت دائمی و 0.6 ریال در مدل اعتباری آن است، اما تمرکز ما بیشتر از همه بر روی بستههای پیشنهادی این اپراتورها است که بالطبع بایستی صرفه بهتری در استفاده برای کاربر داشته باشند. برای خرید بسته اینترنت همراه اول با اپلیکیشن پیشخوان 24 کافیست ابتدا نرم افزار را استورهای معتبر یا سایت پیشخوان 24 روی گوشی موبایل خود نصب کنید. بعد از اینکه همراه من را نصب کردید روی نرم افزار همراه من کلیک کنید. اپلیکیشن همراه من ارائه دهنده سرویس ها و خدمات همراه اول است.

اپلیکیشن همراه من ارائه دهنده سرویسها و خدمات همراه اول است. طرح بستههای اشتراکی دیتا برای چه مشترکینی قابل استفاده است؟ طرح بستههای اشتراکی دیتا از نظر خریدار بسته و عضوهای زیر مجموعه محدودیتی به لحاظ نوع سیمکارت وجود ندارد و هر دو میتوانند سیمکارت دائمی و یا اعتباری همراه اول داشته باشند. شایان ذکر است که بسته دیتا مدار فیروزه ای و بسته مکالمه مدار فیروزه ای به صورت همزمان قابل فعالسازی است اما دو بسته دیتا مدار فیروزه ای یا دو بسته مکالمه مدار فیروزه ای خیر. با این حال استفاده از بسته های اینترنت ایرانسل در هر دو نوع سیمکارت دائمی و اعتباری این اپراتور امکانپذیر خواهد بود. این بسته ها برای همه مشترکین دائمی و اعتباری همراه اول قابل فعالسازی هستند. این بسته ها صرفا مخصوص مشترکین جدید دائمی / اعتباری میباشند. بسته های اینترنت همراه اول در ساعات مشخص برای تمامی مشترکین اعتباری و دائمی قابل استفاده میباشند. بسته های اینترنت همراهی همراه اول هم شامل مشترکین فعلی است و هم مشترکین جدید و مشترکینی را که به شبکه همراه اول ترابرد میکنند نیز شامل میشود.

این بستهها شامل مشترکین انارستان نخواهد بود. به این معنی که پس از پایان بسته فعلی و یا در هنگام تمدید حجمی یا زمانی، بسته رزرو برای وی فعال خواهد شد. پس از ارسال تنظیمات برای شما پیامک خواهد شد. تمدید خودکار بسته هوشمند آنها با بسته های آلفا مشابه (ترافیک، دوره زمانی و قیمت یکسان ولی با سرعت پایه) انجام خواهد شد. مشترکین دائمی و اعتباری همراه اول میتوانند با استفاده از اپلیکیشن همراه من، به خدمات مختلف همراه اول از جمله خرید بسته های اینترنتی به صورت آنلاین دسترسی داشته باشند. این طرح مختص کلیه مشترکین دائمی و اعتباری است. مبلغ بسته رزرو در هنگام فعالسازی به حساب مشترکین دائمی منظور شده و یا از میزان اعتبار مشترکین اعتباری کم می شود. برای دریافت اطلاعات کامل از این بسته ها و روش فعالسازی آنها و همچنین همچنین میزان شارژ همراه اول مورد نیاز برای خرید با ایتور همراه باشید.

میزان حجم باقی مونده اعتبار حجمی و زمانی بستههای اینترنت همراه اپراتور ایرانسل به راحتی از طریق برنامه ایرانسل من، در صفحه اول قابل رویت هست. ترم تابستونم که هست. با توجه به اینکه این بسته ها قابلیت رزرو ندارند، مشترکینی که قبلاً بسته نداشته اند باید در مدیریت مصرف خود پس از اتمام بسته مدار فیروزهای دقت نمایند؛ چرا که پس از اتمام بسته مدار فیروزهای، مصرف ایشان با تعرفه عادی محاسبه خواهد گردید. در صورتی که مشترک در بازه مربوطه اقدام به رزرو یکی از بسته ها کند، پس از پایان 30 روز، امکان فعالسازی رزرو برای مشترک وجود خواهد داشت. اگر شما هم جز کاربران اینترنت همراه هستید، بیشک یکی از دغدغههایتان مدیریت بسته اینترنتی است. کار با کدهای دستوری همراه اول برای استفاده از خدمات و سرویس های موجود بسیار راحت است. با شماره گیری این کد دستوری از طریق سیم کارت همراه اول قادر به بررسی بسته های اینترنت، پیامک و مکالمه خواهید بود.