نخست وزیر مودی آپارتمانهای چند طبقه نمایندگان پارلمان را در پایتخت ملی افتتاح می کند

دهلی نو: نخست وزیر نارندرا مودی روز دوشنبه 76 آپارتمان چند طبقه را که به جای هشت خانه 80 ساله در اینجا آمده است ، برای اعضای پارلمان از طریق کنفرانس ویدیویی افتتاح کرد.

مودی در سخنرانی خود در مورد بهره وری بالای پارلمان ، به ویژه لوک سبها ، از زمان روی کار آمدن دولت وی و اشاره به تعدادی از قوانین مهم و کارهایی که از آن زمان به پایان رسیده است ، اشاره کرد.

وی گفت ، این دوره در توسعه کشور “تاریخی” بوده است.

وی با اشاره به اینکه سن 16 تا 18 سالگی برای جوانان بسیار مهم است ، گفت که دوره بین شانزدهم و هجدهم لوک سبها (29-2014) برای یک کشور جوان مانند هند به یک اندازه قابل توجه است.

وی گفت: “چیزهای زیادی برای کشور وجود دارد که ما باید به آنها برسیم. چه این کارزار انتخاباتی آتمنیربهار بهارات باشد ، چه اهداف اقتصادی یا بسیاری از وعده های دیگر از این قبیل ، ما باید در این مدت به آنها برسیم.”

مودی گفت که آپارتمان های جدید نمایندگان مجلس ، که اغلب مجبور بودند مدتها منتظر گرفتن خانه ای در پایتخت ملی باشند ، از جمله پروژه هایی است که در دولت وی پس از سالها و دهه ها در انتظار نگه داشتن به اتمام رسیده است.

وی به اتمام مرکز بین المللی آمبدکار ، ساختمان کمیسیون اطلاعات مرکزی و یادبود جنگ در این زمینه اشاره کرد.

در بیانیه PMO پیش از این گفته شده بود که ساخت این آپارتمان ها با صرفه جویی حدود 14 درصدی از هزینه تحریم شده و بدون گذشت زمان با وجود تأثیر COVID-19 به پایان رسیده است.