نخست وزیر مودی ، وزیر دفاع در روز نیروی دریایی تبریک می گوید

دهلی نو: نخست وزیر نارندرا مودی و وزیر دفاع راجنات سینگ در روز جمعه به پرسنل نیروی دریایی و خانواده های آنها به مناسبت روز نیروی دریایی تبریک گفتند.

نخست وزیر مودی در توئیتی گفت: “درود روز نیروی دریایی به همه پرسنل دلاور نیروی دریایی و خانواده هایشان. نیروی دریایی هند بدون ترس از سواحل ما محافظت می کند و همچنین در مواقع ضروری کمک های بشردوستانه می کند. ما همچنین از سنت دریایی غنی هند طی قرن ها به یاد داریم.”

در توئیت راجنات سینگ آمده است: “به مناسبت # indiannavyday2020 سلام و آرزوی سلامتی من برای همه پرسنل این نیروی برجسته.indiannavy در خط مقدم حفظ امنیت دریاهای ما با اطمینان از امنیت دریایی است. من به شهامت ، شجاعت و حرفه ای بودن آنها سلام می کنم ”

سخنگوی نیروی دریایی هند در IHQ MoD (نیروی دریایی) و DPR ، وزارت دفاع ، دهلی نو ، در یک توئیت گفت: “به مناسبت # NavyDay2020 ما مجدداً بر تعهد ثابت قدم # IndianNavy به خدمات ملت و اطمینان از دریانوردی خود تأکید می کنیم. امنیت و تمامیت ارضی “دریاسالار کارامبیر سینگ ، رئیس ستاد نیروی دریایی و کلیه پرسنل نیروی دریایی هند.”

هر ساله ، 4 دسامبر به عنوان روز نیروی دریایی به مناسبت گرامیداشت اقدام قاطع نیروی دریایی هند توسط کشتی های نیروی دریایی هند در بندر کراچی ، که بشارت دهنده پیروزی هند بر پاکستان در جنگ هند و پاک 1971 است ، گرامی داشته می شود.