نتیجه icse 2023: ICSE، ISC نتیجه 2023: CISCE کلاس 10، تاریخ انتشار نتایج کلاس 12، لینک مستقیم برای دانلود کارت امتیازی، آنچه تاکنون می دانیم

انتظار می رود نتایج ICSE، ISC 2023 به زودی توسط شورای امتحانات گواهینامه مدارس هند (CISCE) منتشر شود. اگرچه گزارش ها حاکی از آن است که نتایج ممکن است در ماه جاری اعلام شود، هنوز هیچ تایید رسمی از سوی هیئت مدیره وجود ندارد.

طبق گزارش ها، پیش از این، CISCE اعلام کرد که نتایج کلاس 10 ICSE از طریق Conveners در مدارس توزیع خواهد شد. دانش آموزان می توانند با مراجعه به وب سایت های رسمی هیئت به آدرس cisce.org و results.cisce.org نتایج خود را بررسی کنند.

نحوه بررسی نتایج CISCE ICSE ISC 2023

برای بررسی ICSE، ISC نتایج 2023، دانش آموزان باید این مراحل ساده را دنبال کنند:

مرحله 1: از وب سایت رسمی CISCE در cisce.org دیدن کنید.
مرحله 2: روی پیوند نتیجه موجود در صفحه اصلی کلیک کنید.
مرحله 3: UID نامزد، شماره فهرست و کپچا را همانطور که نشان داده شده است ارسال کنید.
مرحله 4: نتایج روی صفحه نمایش داده می شود. بررسی کنید و برای مراجعات بعدی دانلود کنید.

فهرست وب سایت هایی برای بررسی نتایج CISCE ICSE، ISC 2023

دانش آموزان می توانند نتایج خود را از وب سایت های زیر بررسی کنند:

cisce.org
results.cisce.org
results.nic.in.

نتایج CISCE ICSE، ISC: داده های سال گذشته

در امتحانات هیئت مدیره ICSE سال قبل، در مجموع 231063 دانش آموز شرکت کردند که از این تعداد 99.97 درصد در امتحانات موفق شدند. درصد قبولی دختران به میزان 99.98 درصد نسبت به پسران با درصد قبولی 99.97 درصد به طور جزئی بالاتر بود. در امتحانات ISC یا کلاس دوازدهم، درصد قبولی کلی 99.38 درصد بود. درصد قبولی برای دختران 99.52 درصد و درصد قبولی برای پسران 99.26 درصد بوده است.

سوالات متداول

Q1. آیا دانش آموزان می توانند نتایج خود را از وب سایت های دیگر بررسی کنند؟
A1: بله، دانش آموزان همچنین می توانند نتایج خود را از وب سایت های دیگر مانند results.cisce.org و results.nic.in بررسی کنند.

Q2. درصد قبولی در نتایج ICSE، ISC در سال گذشته چقدر بود؟
پاسخ 2: در سال گذشته، درصد قبولی کلی برای ICSE 99.97 درصد و برای ISC، 99.38 درصد بود که دختران در هر دو امتحان از پسران بهتر عمل کردند.

بیانیه سلب مسئولیت: این محتوا توسط یک شخص ثالث نوشته شده است. نظرات بیان شده در اینجا نظرات نویسندگان / نهادهای مربوطه است و دیدگاه های اقتصادی تایمز (ET) را نمایندگی نمی کند. ET هیچ یک از محتویات خود را تضمین، تضمین یا تأیید نمی کند و به هیچ وجه در قبال آنها مسئولیتی ندارد. لطفاً تمام اقدامات لازم را انجام دهید تا مطمئن شوید که اطلاعات و محتوای ارائه شده صحیح، به روز شده و تأیید شده است. ET بدینوسیله از هرگونه و همه ضمانت‌های صریح یا ضمنی مربوط به گزارش و هر محتوای آن سلب مسئولیت می‌کند.