نتفلیکس: چه چیز جدیدی در نتفلیکس وجود دارد؟ جدیدترین فیلم‌ها و نمایش‌ها را در پلتفرم ببینید

هر سرویس استریم به طور مداوم پلتفرم خود را به روز می کند. به نظر می رسد عناوین جدید اضافه شود و عناوین قدیمی نیز حذف شوند. این روند هر ماه ادامه دارد.

در روزهای اخیر، بسیاری از فیلم‌ها، مستندها و برنامه‌های تلویزیونی جدید وارد نتفلیکس شده‌اند. بنابراین، آخرین پیشنهادات را در پلت فرم استریم بررسی کنید.

فیلم ها
Kathal – A Jackfruit Mystery (2023) Netflix اصلی – زبان هندی
تحقیقات یک پلیس با روحیه در مورد ناپدید شدن دو جک فروت با ارزش از باغ یک سیاستمدار، زمانی که او به دنبال حقیقت است، یک چرخش غیرمنتظره پیدا می کند.

LEGO Friends The Next Chapter – New Beginnings (2023) – زبان انگلیسی
در جریان زنده ماندن از هرج و مرج روز اول مدرسه، دوستان جدید از طریق پخت و پز برای جشنواره خوش آمدید به مدرسه نزدیک می شوند.

Astérix & Obélix: The Middle Kingdom (2023) Netflix اصل – زبان فرانسوی

آستریکس و اوبلیکس که قهرمانان گالی و دوستان همیشه هستند از چین دیدن می کنند. آنها به دنبال کمک به شاهزاده سا سی هستند تا ملکه و ملتش را از دست شاهزاده ای شرور نجات دهند. بای عجایب (2023) – زبان اندونزیایی
زندگی یک مرد تازه ثروتمند و متاهل زمانی شروع به فروپاشی می کند که فرزندش توسط روحی نامقدس تسخیر می شود.

Ayalvaashi (2023) – زبان مالایالام
هرج و مرج کمیک پس از یک سوء تفاهم ساده که دو همسایه را از دوستان به دشمن تبدیل می کند، آشکار می شود.

سریال تلویزیونی
فروش غروب (فصل 6) نتفلیکس اصلی – انگلیسی
نمایندگان زن املاک در گروه اوپنهایم زندگی مجلل را به خریداران ثروتمند در لس آنجلس می فروشند. روابط همه چیز در این تجارت است، و همچنین به معنای درام عظیم است.

کیتی کاتز (فصل 1) نتفلیکس اصلی – زبان انگلیسی
در این فیلم سه دختر نوجوان به ابرقهرمان تبدیل می شوند تا دنیا را از دست الهه شیطانی مصری نجات دهند. آنها همچنین زمانی را برای تمرین فوتبال اختصاص می دهند.

سوالات متداول

  1. دفتر مرکزی نتفلیکس کجاست؟
    لوس گاتوس، کالیفرنیا
  2. چه کسی نتفلیکس را تأسیس کرد؟
    رید هستینگز، مارک راندولف

بیانیه سلب مسئولیت: این محتوا توسط یک شخص ثالث نوشته شده است. نظرات بیان شده در اینجا نظرات نویسندگان / نهادهای مربوطه است و دیدگاه های اقتصادی تایمز (ET) را نمایندگی نمی کند. ET هیچ یک از محتویات خود را تضمین، تضمین یا تأیید نمی کند و به هیچ وجه در قبال آنها مسئولیتی ندارد. لطفاً تمام اقدامات لازم را انجام دهید تا مطمئن شوید که اطلاعات و محتوای ارائه شده صحیح، به روز شده و تأیید شده است. ET بدینوسیله از هرگونه و همه ضمانت‌های صریح یا ضمنی مربوط به گزارش و هر محتوای آن سلب مسئولیت می‌کند.