موهیت، گیل در حالی که گجرات تایتان ها پنجاب کینگز را با شش ویکت شکست دادند، درخشیدند

گجرات تایتانز با پیروزی شش ویکت مقابل پنجاب کینگز پس از بازگشت عالی موهیت شارما به IPL و شوبمن گیل 49 توپ 67 در موهالی در روز پنجشنبه به مسیرهای پیروزی بازگشت.

Mohit با سرعت متوسط ​​بازگشت خود را با ارقام 2/18 نشان داد زیرا دارندگان GT PBKS را به 153 برای هشت محدود کردند.

موهیت با بازی در اولین بازی خود در لیگ از سال 2020، در بازی ماقبل آخر استثنایی بود و تنها 6 ران را از آن خود کرد.

هنگامی که نوبت آنها به خفاش رسید، گیل با نیم قرن خوب خود پیشتاز شد زیرا GT تعقیب 154 را در 19.5 اور تکمیل کرد، چهار روز پس از متحمل شدن یک شکست دلخراش در مقابل نایت سواران کلکته.

موهیت پس از انجام وظیفه به عنوان توپ‌زن تور تیم در فصل گذشته، که برای تیم هند از جمله در جام جهانی نیز بازی کرده است، سرعت خود را با هم ترکیب کرد و طول‌های خود را در طول دوره‌اش به خوبی تغییر داد.

بعدها، گیل جوان یک بار دیگر کلاس خود را با یک اینینگ باکیفیت نشان داد که شامل هفت چهار و یک شش بود.

از نقطه نظر GT، ماندن گیل تا انتها بسیار مهم بود، به خصوص پس از اخراج کاپیتان هاردیک پاندیا در حالی که تیم هنوز 48 دونده تا سومین پیروزی خود در 34 توپ فاصله دارد. برای PBKS، متیو شورت با بهترین گل 24 توپ 36 اما این 9 توپ 22 مسعود شاهرخ خان بود که به تیم کمک کرد از 150 عبور کند.

GT به یک بروشور رفت و در شش اوور پاورپلی امتیاز 56 را به دست آورد و گیل اسلحه های خوبی داشت.

در همین حال، کاگیسو رابادا، بازیکن اصلی تیم PBKS با 100 ویکت در IPL سریعترین بازیکن شد، زمانی که وی رادیمن ساها (30 توپ از 19 توپ) را در پای مربعی عمیق از یک توپ کوتاه گرفت.

این سرعت‌باز آفریقای جنوبی تنها 64 بازی طول کشید تا به نقطه عطف برسد، شش مسابقه کمتر از 70 بازی لسیث مالینگا.

پیش از این، پس از اینکه سکه به نفع هاردیک کاپیتان GT بازگشته بود، به خفاش فرستاده شد، PBKS در دومین توپ اوور پرابهسیمران سینگ را از دست داد، زمانی که تلاش او برای زدن توپ بلند از محمد شامی مستقیماً در میانه کوتاه به سمت رشید خان رفت.

پرابهسیمران بدون گل رفت.

شورت در شماره سه وارد شد و با یک مرز از نقطه خارج شد و توپ را از طریق نقطه عبور کرد. توپ بعدی کوتاه بود، و شورت درزگر هندی کارکشته را برای چهار نفر دیگر از ناحیه پای مربعی بیرون کشید.

جاشوا لیتل که توپ جدید را با شامی به اشتراک گذاشت، با دو مرز توسط شیخار داوان خوش فرم مورد استقبال قرار گرفت. در حالی که توپ اول روی پوشش قرار داشت، داوان یک شوت لذت بخش در توپ بعدی ایجاد کرد و توپ را در حالی که از میانه زمین گذشته بود در یک درایو پوششی با کلاس بالا، نوازش کرد.

شورت استرالیایی که عملکرد خوبی برای آدلاید استریکرز در لیگ بیگ بش در خانه داشته است، در مقابل شامی قرار گرفت و او را به صورت چهار ضربی پشت سر هم از جمله یک مرز معتبر در اواسط آف زد.

با این حال، درست زمانی که PBKS به نظر می‌رسید که GT را تحت فشار قرار می‌دهد، لیتل به تیمش پیشرفت بزرگی داد و داوان خطرناک (8) را که از مسیر پایین آمد تا شوت بلند شده را بازی کند، اخراج کرد و در نهایت به آلزاری جوزف رسید.

GT زمانی که رشید همیشه قابل اعتماد (1/26 در 4 اور) یک ویکت بزرگ دیگر را به دست آورد.

شورت با غلبه بر چهار تایی و شش تایی بزرگ از جوزف، به خوبی جا افتاده بود، اما زمانی که رشید تصمیم گرفت اشتباه کند، بی خبر به نظر می رسید.

اخراج شورت مقداری PBKS را تنظیم کرد، و زمانی که جیتش شارما (25 توپ از 23 توپ) توسط موهیت به عقب فرستاده شد، به لطف کار هوشمندانه رایدیمن در پشت ویکت ها، کار دشوارتر شد.

سام کوران (22) پس از اینکه رشید، ستاره‌ای که در حال چرخش است، 6 عدد مورد نیاز را به ثمر رساند.

سریلانکایی بانوکا راجاپاکسا در 26 توپ 20 خود متقاعد نشد تا اینکه ماندن او در وسط توسط جوزف کوتاه شد.

شاهرخ خان اولین توپی را که با آن روبرو شد، در میانه شش اوور در عمق کوبید، قبل از اینکه یک ماکسیمم دیگر را از شامی بدست آورد.