مورانت: جا مورانت پس از پخش ویدیویی که در آن با اسلحه فلاش می زند به حالت تعلیق درآمد. این چیزی است که اتفاق افتاده است

جا مورانت از ممفیس گریزلیز از شرکت در فعالیت های تیمی به دلیل ویدیویی که در لایو اینستاگرام منتشر شد نشان می دهد که او ظاهراً هنگام سوار شدن در یک وسیله نقلیه با دیگران، دوباره با اسلحه چشمک می زند، از شرکت در فعالیت های تیمی محروم شد.

گریزلی ها در توییتر اعلام کرده اند که محرومیت مورانت تا زمانی که لیگ وضعیت را بررسی کند، اعمال می شود و تیم هیچ اظهار نظر دیگری در این مورد ندارد. زمان و مکان ویدیویی که در آن جا مورانت ظاهراً اسلحه ای را در حالی که با دیگران در یک وسیله نقلیه بود به نمایش گذاشت، در حال حاضر مشخص نیست.

در اوایل ماه مارس، NBA جا مورانت را برای هشت بازی بدون دستمزد به دلیل آنچه “رفتار مضر برای لیگ” تلقی می شد، محروم کرد. این پس از آن رخ داد که او در یک ویدیوی لایو اینستاگرام دیگری ظاهر شد که در آن اسلحه ای در یک کلوپ شبانه در گلندیل، کلرادو، که در حومه دنور است، در دست داشت.

در جریان تحقیقات در مورد حادثه مارس که جا مورانت در یک ویدیو لایو اینستاگرام در یک کلوپ شبانه در گلندیل، کلرادو، اسلحه در دست داشت، NBA تشخیص داد که نمی‌توان ثابت کرد که اسلحه متعلق به مورانت است و همچنین ثابت نشد که او اسلحه را به کلوپ شبانه آورد یا برای مدت طولانی به نمایش گذاشت.

علاوه بر این، تحقیقات هیچ مدرکی مبنی بر حمل اسلحه او به مرکز NBA یا همراه با تیم فاش نکرد. در همین حال، پلیس گلندیل علیه مورانت به خاطر این حادثه اتهامی وارد نکرد.

پس از حادثه دنور در ماه مارس، جا مورانت با آدام سیلور، کمیسر NBA، جلسه ای داشت و آنها یک گفتگوی آزاد داشتند. سیلور با انتشار بیانیه ای رفتار مورانت را “غیر مسئولانه، بی پروا و بسیار خطرناک” خواند، با توجه به طرفداران و نفوذ قابل توجه او، به ویژه در میان طرفداران جوان. مورانت از رفتار خود ابراز پشیمانی کرد و قول داد که مسئولیت پذیرتر باشد و اظهار داشت که برای کمک به مدیریت استرس و مقابله مثبت با آن به دنبال مشاوره بوده است.

سوالات متداول

  1. جا مورانت اهل کجاست؟
    او در دالزل، کارولینای جنوبی، ایالات متحده آمریکا به دنیا آمد.
  2. جا مورانت چه زمانی “آل استار NBA” را کسب کرد؟
    در سال 2022.

بیانیه سلب مسئولیت: این محتوا توسط یک شخص ثالث نوشته شده است. نظرات بیان شده در اینجا نظرات نویسندگان / نهادهای مربوطه است و دیدگاه های اقتصادی تایمز (ET) را نمایندگی نمی کند. ET هیچ یک از محتویات خود را تضمین، تضمین یا تأیید نمی کند و به هیچ وجه در قبال آنها مسئولیتی ندارد. لطفاً تمام اقدامات لازم را انجام دهید تا مطمئن شوید که اطلاعات و محتوای ارائه شده صحیح، به روز شده و تأیید شده است. ET بدینوسیله از هرگونه و همه ضمانت‌های صریح یا ضمنی مربوط به گزارش و هر محتوای آن سلب مسئولیت می‌کند.