منچستر یونایتد مقابل چلسی: پخش زنده منچستریونایتد مقابل چلسی: شروع، جایی که برای تماشای بازی لیگ برتر در ایالات متحده، بریتانیا

منچستریونایتد روز پنجشنبه (به وقت آمریکا) در لیگ برتر میزبان چلسی در اولدترافورد خواهد بود. تیم اریک تن هاگ از دو بازی باقیمانده خود برابر چلسی و فولام در روز یکشنبه یک امتیاز نیاز دارد.

منچستریونایتد با دو بازی کمتر در رده چهارم قرار دارد. منچستریونایتد در 5 بازی اخیر خود در لیگ برتر سه برد و دو باخت داشته است.

چلسی با 43 امتیاز از 36 بازی در رده دوازدهم لیگ 20 تیمی قرار دارد. آنها از پنج بازی اخیر خود در لیگ برتر، سه شکست و تنها یک برد داشته اند.

اریک تن هاگ، سرمربی تیم گفت، مارکوس رشفورد مهاجم ممکن است پس از دو بازی غیبت زمانی که منچستریونایتد میزبان چلسی باشد، بازگردد.

ملی پوش 25 ساله انگلیس که با 29 گل در تمامی رقابت ها بهترین گلزن این فصل یونایتد است، دو برد آخر خود مقابل ولورهمپتون واندررز و بورنموث را ابتدا به دلیل مصدومیت از ناحیه پا و سپس بیماری از دست داد.

پس از غیبت در لیگ قهرمانان اروپا در فصل گذشته، یونایتد در مسیری قرار دارد که در این رقابت ها جایگاهی را در جمع چهار تیم برتر کسب کند. مرد هلندی که به خشکسالی شش ساله یونایتد با قهرمانی جام اتحادیه در ماه فوریه پایان داد، گفت که تیمش در مسیر درستی قرار دارد اما اذعان داشت که کار در حال پیشرفت است.

پخش زنده منچستریونایتد و چلسی، شروع

بازی لیگ برتر بین منچستریونایتد و چلسی در ساعت 8 بعد از ظهر (BST) و 3 بعد از ظهر (ET)، ساعت 12 بعد از ظهر (PT) در روز پنجشنبه، 25 می آغاز خواهد شد. این مسابقه به صورت زنده از شبکه اسکای اسپورت برای بینندگان در بریتانیا پخش خواهد شد.

سوالات متداول

Q1. بازی بعدی منچستریونایتد چه زمانی است؟
A1. بازی بعدی منچستریونایتد روز پنجشنبه است.

Q2. منچستریونایتد با چه کسی بازی می کند؟
A2. منچستریونایتد مقابل چلسی بازی می کند.

بیانیه سلب مسئولیت: این محتوا توسط یک شخص ثالث نوشته شده است. نظرات بیان شده در اینجا نظرات نویسندگان / نهادهای مربوطه است و دیدگاه های اقتصادی تایمز (ET) را نمایندگی نمی کند. ET هیچ یک از محتویات خود را تضمین، تضمین یا تأیید نمی کند و به هیچ وجه در قبال آنها مسئولیتی ندارد. لطفاً تمام اقدامات لازم را انجام دهید تا مطمئن شوید که اطلاعات و محتوای ارائه شده صحیح، به روز شده و تأیید شده است. ET بدینوسیله از هرگونه و همه ضمانت‌های صریح یا ضمنی مربوط به گزارش و هر محتوای آن سلب مسئولیت می‌کند.