منچسترسیتی بار دیگر با تهدید توخل روبرو شد

منچسترسیتی و پپ گواردیولا در بازی رفت یک چهارم نهایی روز سه‌شنبه، یک امتیاز لیگ قهرمانان اروپا را در برابر توماس توخل به پایان می‌رسانند.

توخل به عنوان سرمربی چلسی در اولین و تنها بازی سیتی به فینال لیگ قهرمانان اروپا در سال 2021 پیروز شد. این نزدیکترین تلاشی بود که گواردیولا در 10 تلاش خود در بارسلونا، بایرن و سیتی انجام داد تا سومین جام اروپایی خود را به دست آورد. یک مربی.

پیروزی 1-0 چلسی در مقابل ورزشگاه تقریباً خالی دراگائو در پورتو به دلیل محدودیت‌های ویروس کرونا در دو سال پیش، موردی بود که شاگرد از استاد برتری داشت. توخل به عنوان یک مربی جوان، تیم برتر گواردیولا بارسلونا را که از سال 2008 تا 2012 14 جام از جمله دو قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را در چهار سال به دست آورد، مطالعه و تحسین کرد.

مسیر آنها سپس در طول سه سال هدایت گواردیولا در بایرن، در حالی که توخل مربی ماینتس و سپس بوروسیا دورتموند بود، به هم پیوست.

این زوج دو بازیکن وسواس فوتبال، حتی تا شب در یک بار در مونیخ در سال 2014، با استفاده از لیوان‌ها و نمک‌دان‌ها و نمک‌دان‌ها برای تقلید از ترکیب‌ها، تا مدت‌ها با هم صحبت کردند.

توخل قبل از فینال لیگ قهرمانان 2021 گفت: “در زمانی که پپ بازیکن بود، من بسیار تحسین کننده بزرگی بودم و بعد از آن که مربی شد، برای من مانند یادگیری در کار بود.”

من مربی آکادمی بودم و سپس در بوندسلیگا با ماینز حضور داشتم، اما فکر نمی‌کنم یک بازی (بارسلونای گواردیولا) را از دست دادم زیرا چیزهای زیادی برای یادگیری وجود داشت.» احترام متقابل است. گواردیولا فصل گذشته توخل را به عنوان یکی از معدود مربیانی توصیف کرد که از آنها یاد گرفتم تا خودم به یک مربی بهتر تبدیل شوم.