ممکن است از ایالت ها خواسته شود که قوانین را متناسب با کدهای کار اصلاح کنند

دهلی نو: این مرکز قرار است پس از انتقال چهار قانون کار از طریق پارلمان ، قوانین کار ایالتی را که با آنها در تضاد است شناسایی کند. هدف این است که اطمینان حاصل شود که اصلاحات ایجاد شده توسط کدها توسط قوانین محلی انجام نمی شود و بر این اساس ، از ایالات متحده خواسته می شود آنها را اصلاح یا لغو کنند.

دولت بر این عقیده است که قوانین ایالتی مانند قانون ماتادی ماهاراشترا ، که برای شخصی که بار زیادی را به سر یا پشت خود حمل می کند ، مزایایی را فراهم می کند ، ممکن است معتبر نماند یا نیاز به رضایت نامه جدید رئیس جمهور با ورود کد کار دارد. لازم الاجرا شدن یک مقام عالی دولت به ET گفت: “ما می خواهیم ببینیم که آیا بین قوانین ایالتی و کدها تضادی وجود دارد و چگونه می توان این واگرایی را برطرف کرد.” این مرکز پیشنهاد می کند با در نظر گرفتن رمزها ، کلیه قوانین کار ایالتی را بررسی کند.

به گفته این مقام مسئول ، كه به شرط ناشناس ماندن صحبت كرد ، بسیاری از قوانین ایالتی ممكن است با كدهای مرکزی اختلاف داشته باشند. این مقام گفت: “تا زمانی که اینها با کدهای جدید مطابقت نداشته باشند ، اصلاحات کار انجام شده توسط مرکز تأثیر مطلوبی نخواهد داشت.”

g1

این مقام مسئول گفت كه ممكن است لازم باشد كه كشورها در رسیدگی به این موارد تردید كنند زیرا ممكن است به دلیل اجبارهای سیاسی تمرین را انجام ندهند. یک متخصص کار گفت: “اجرای همسان سازی قوانین کار دولت با قوانین مرکز مدتهاست که… این کار اجرای موثر اصلاحات کارگری را در سطح زمین تضمین خواهد کرد” ، با این حال افزود که این مقاومت زیادی از طرف ایالت ها.

وزارت کار 29 قانون کار مرکزی را در چهار کد کار در مورد دستمزد تلفیق کرد. امنیت اجتماعی؛ روابط صنعتی ، و ایمنی شغلی ، بهداشت و شرایط کار. دولت پیش نویس قوانین مربوط به چهار کد را ابلاغ کرده و امیدوار است که آنها را برای اوایل ژانویه برای ثبت نام در اول آوریل نهایی کند.

کار در لیست همزمان است و هم مرکز و هم ایالات می توانند در این موارد قانون وضع کنند. این امر منجر به ایجاد چندین قانون مرکزی و ایالتی در رابطه با دستمزد ، شغل ، تأمین اجتماعی و روابط صنعتی در پوشش حفاظت از منافع کارفرمایان و کارمندان شده است.