مردم دیگر کنگره را “گزینه م effectiveثر” نمی دانند: کاپیل سیبال در بالای سر قرار می گیرد

رهبر ارشد کاپیل سیبال با مخالفت مخالفان برجسته کنگره نسبت به نمایش ضعیف در انتخابات مجمع بیهار و شرکت های بزرگ در سایر ایالت ها ، گفت مردم دیگر حزب را به عنوان “یک گزینه موثر” نمی دانند.

سیبال در مصاحبه ای با ایندیان اکسپرس گفت: “مردم کشور ، نه فقط در بیهار بلکه در هر مکانی که انتخابات میان دوره ای برگزار شد ، بدیهی است که کنگره را به عنوان یک گزینه موثر در نظر نمی گیرند.”

سیبال ، یکی از 23 رهبر ارشد کنگره که نامه ای به سونیا گاندی در اوایل سال جاری نوشت و خواستار تغییر در سازمان حزب شد ، همچنین در مصاحبه گفت که زمان “درون نگری” از نمایش ضعیف آن در انتخابات پس از انتخابات به پایان رسیده است.

وی گفت: “اگر شش سال است كه كنگره به درون نگری نپرداخته ، ما دیگر چه امیدی به درون نگری داریم؟”

سیبال گفت که حزب قبلاً پاسخ بسیاری از مشکلات را می دانسته اما “تمایلی به تشخیص آنها ندارد ، همچنین ممکن است رهبری فکر کند که” باید مثل همیشه تجارت شود “.

کنگره از 70 کرسی ای که در انتخابات مجمع بیهار به رقابت پرداخت تنها 19 کرسی را بدست آورد و به عنوان عامل اصلی کشاندن مخالفین اتحاد بزرگ مخالف به زیر آرا majority اکثریت در یک مبارزه سخت دیگر ، فقط 19 کرسی را به دست آورد. در انتخابات میان دوره ای در مادیا پرادش و گجرات در میان سایر ایالت ها ، این حزب بیشتر کرسی های قبلی خود را از دست داد.

این نمایش ضعیف همچنین توسط رهبر ارشد متحد رشتریه جاناتا دال ، شیوانند تیواری ، که رهبر کنگره را Rahul Gandhi به “پیک نیک در شیملا” متهم کرد در حالی که مبارزات انتخاباتی در بهار به اوج خود رسید ، مورد انتقاد قرار گرفت.