مدیر شب فصل 2: ​​مدیر شب فصل 2: ​​آنیل کاپور، آدیتیا روی کاپور اعلامیه می کنند. تاریخ انتشار را ببینید

فصل دوم سریال مدیر شب توسط آنیل کاپور بازیگر سریال محبوب تلویزیونی معرفی شد. این سریال همچنین آدیتیا روی کاپور را در نقش اصلی بازی می کند. این مهیج با اکتان بالا که در محیط‌های درام و منظره‌ای مجلل احاطه شده است، از رمان انگلیسی نوشته جان لو کاره به همین نام به هندی ترجمه شده است.

شخصیت اصلی The Night Manager Shaan Sengupta (کاپور) است که مخفیانه می رود تا امپراتوری فروشنده اسلحه Shaildendra “Shelly” Rungta (Anil Kapoor) را سرنگون کند. تهیه کنندگان سریال The Ink Factory و Banijay Asia هستند. خالق و کارگردان سریال Sandeep Modi است. در 30 ژوئن، «مدیر شب: قسمت 2» در دیزنی + هاتستار به نمایش در خواهد آمد.

آنیل کاپور درباره فصل دوم آینده سریال The Night Manager در اینستاگرام اعلام کرد. این بازیگر پست کرد: «منتظرترین مسابقه سال تقریباً فرا رسیده است! شان در مقابل شلی، چه کسی اول می شکند؟ #HotstarSpecials #TheNightManager قسمت 2، پخش در 30 ژوئن در @disneyplushotstar #TheNightManagerOnHotstar.”

آدیتیا روی کاپور گفت: «موفقیت قسمت اول واقعاً فروتنانه بوده است و ما برای تماشاگران هیجان زده هستیم که ببینند در سفر شلی و شان چه چیزی در پیش است. پیچ و تاب ها، هیجان و تنش – همه به نتیجه می رسند. انتظار برای The Night Manager: Part 2 بالاخره به پایان رسید و ما مشتاقانه منتظر همه واکنش ها هستیم.

در بیانیه‌ای درباره «مدیر شب: قسمت ۲»، سازنده گفت: «مدیر شب: قسمت ۲ دو برابر اکشن و هیجان است. اتحاد قوی بین Shaan و Shelly هسته همه چیز را متزلزل خواهد کرد و شبکه جدیدی از توطئه ها و فریب ها را ایجاد خواهد کرد. چیزهای بیشتری برای دیدن در قسمت آینده وجود دارد و مخاطبان از تک تک قسمت‌های سریال لذت خواهند برد.”

سوالات متداول

Q1: «مدیر شب: قسمت 2» از کجا پخش خواهد شد؟
برای پخش در Disney+ Hotstar در دسترس خواهد بود.

Q2: “The Night Manager: Part 2” چه زمانی نمایش داده می شود؟
از 30 ژوئن، برای پخش در دسترس خواهد بود.

بیانیه سلب مسئولیت: این محتوا توسط یک شخص ثالث نوشته شده است. نظرات بیان شده در اینجا نظرات نویسندگان / نهادهای مربوطه است و دیدگاه های اقتصادی تایمز (ET) را نمایندگی نمی کند. ET هیچ یک از محتویات خود را تضمین، تضمین یا تأیید نمی کند و به هیچ وجه در قبال آنها مسئولیتی ندارد. لطفاً تمام اقدامات لازم را انجام دهید تا مطمئن شوید که اطلاعات و محتوای ارائه شده صحیح، به روز شده و تأیید شده است. ET بدینوسیله از هرگونه و همه ضمانت‌های صریح یا ضمنی مربوط به گزارش و هر محتوای آن سلب مسئولیت می‌کند.