ماهاویر فوگات کشتی گیر سابق حمایت خود را از کشتی گیران معترض اعلام کرد. سکوت عامرخان بازیگر را زیر سوال می برد

ماهاویر فوگات، کشتی گیر سابق و پدر گیتا و بابیتا فوگات، حمایت خود را از کشتی گیرانی که در جانتار مانتار تظاهرات کردند، ابراز کرده و خواستار اقدام علیه بریج بوشان شاران سینگ، رئیس فدراسیون کشتی هند (WFI) به دلیل اتهامات آزار و اذیت جنسی شده است. به او.

ماهاویر زمانی به محبوبیت رسید که عامر خان، ستاره بالیوود، نقش شخصیت او را در فیلم پرفروش خود «دنگال» بازی کرد. با این حال، برنده جایزه Dronacharya تصریح کرد که انتظار زیادی از بازیگران ندارد، همانطور که توسط India Today گزارش شده است.

ایندیا تودی به نقل از ماهاویر گفت: «من از هیچ ستاره‌ای انتظاری ندارم، اما اگر او (عامرخان) در حمایت از توئیت‌ها بنویسد، ما آن را دوست داریم.

در حالی که عامر خان ممکن است تصمیم به ترک توییتر برای تمرکز بیشتر بر روی کار خود گرفته باشد، او هنوز در مورد این موضوع سکوت کرده است و بسیاری از رسانه های اجتماعی اقدام به زیر سوال بردن اقدامات او کرده اند.

ماهاویر فوگات نیز مشخص کرده است که بابیتا فوگات نیز بخشی از این مبارزه است.

اخیراً، وینش فوگات، قهرمان سه دوره بازی‌های مشترک المنافع، به پسر عموی خود و رهبر BJP، بابیتا فوگات، گراپل‌باز سابق، به دلیل توصیه به کشتی‌گیران برای جنگیدن در نبردهای خود، و نه در وفاداری با رهبران سیاسی، حمله کرد.

«در ژانویه نیز دارینا وجود داشت. ما می خواستیم وزیر ورزش، رئیس BJP JP Nadda و وزیر کشور اتحادیه، آمیت شاه را در مورد وضعیت مطلع کنیم. آنها موضوع را حل می کردند. مهاویر به کانال خبری گفت: کمیته ای (برای بررسی اتهامات) تشکیل شد اما عدالت را رعایت نکرد و گزارشی ارائه نشد. ادعای تلاش خانواده من برای غصب قدرت نادرست است. خانواده ما با هم هستند. ما هیچ موضعی در WFI نخواهیم گرفت.»

پلیس دهلی دو FIR را علیه رئیس WFI به دلیل اتهامات آزار جنسی و اتهامات سوء استفاده از کشتی گیران زن توسط وی ثبت کرده است.

روز شنبه، رئیس WFI گفت اگر او از سمت خود استعفا دهد به این معنی است که او اتهاماتی را که از سوی کشتی گیران مطرح شده است، پذیرفته است. او همچنین گفت که 90 درصد از بازیکنان هاریانا در کنار او ایستاده اند در حالی که تنها یک خانواده کشتی به اعتراضات خود در Jantar Mantar، دهلی نو ادامه می دهند.

پیش از این در 26 آوریل، کشتی گیران یک راهپیمایی شمع در Jantar Mantar برگزار کردند و از نخست وزیر نارندرا مودی خواستند به “مان کی باات” آنها گوش دهد.

بیانیه سلب مسئولیت: این محتوا توسط یک شخص ثالث نوشته شده است. نظرات بیان شده در اینجا نظرات نویسندگان / نهادهای مربوطه است و دیدگاه های اقتصادی تایمز (ET) را نمایندگی نمی کند. ET هیچ یک از محتویات خود را تضمین، تضمین یا تأیید نمی کند و به هیچ وجه در قبال آنها مسئولیتی ندارد. لطفاً تمام اقدامات لازم را برای اطمینان از صحت، به روز رسانی و تأیید هر گونه اطلاعات و محتوای ارائه شده انجام دهید. بدینوسیله ET از هرگونه ضمانت نامه صریح یا ضمنی مربوط به گزارش و هر محتوای آن سلب مسئولیت می کند.