مالاپورام: کرالا: تعداد قربانیان حادثه واژگونی قایق مالاپورام به 21 نفر افزایش یافت.

افسر منطقه آتش نشانی گفت: تعداد قربانیان حادثه واژگونی قایق مالاپورام به 21 نفر افزایش یافت.

این حادثه در منطقه مالاپورام در کرالا رخ داد که در آن یک قایق توریستی در نزدیکی ساحل تانور واژگون شد.

افسر منطقه آتش نشانی Shiju KK در حالی که با ANI صحبت می کرد گفت: “تاکنون 21 جسد را پیدا کرده ایم. ما از تعداد دقیق افراد حاضر در قایق اطلاعی نداریم، بنابراین جستجو را ادامه می دهیم تا بفهمیم آیا وجود دارد یا خیر. قربانیان بیشتری در گل و لای به دام افتاده اند یا نه.”

چندین خودرو به محل رسیدند و عملیات امداد و نجات را آغاز کردند.

در همین حال، وزیر بهداشت کرالا، وینا جورج، یک جلسه اضطراری با وزارت بهداشت ایالتی در نیمه شب پس از این حادثه تشکیل داد و به مقامات دستور داد تا از درمان بهتر برای مجروحان اطمینان حاصل کنند.

وزیر بهداشت درمان بهتر برای مجروحان و تسریع در مراحل پس از مرگ را راهنمایی کرده است. وزیر همچنین دستورات اکیدی داده است تا از ساعت 6 صبح روز دوشنبه عملیات پس از مرگ آغاز شود.

پیناری ویجایان، رئیس وزیر کرالا، روز یکشنبه جان باختگان حادثه واژگونی قایق مالاپورام را تسلیت گفت و دستور هماهنگی مؤثر عملیات نجات داد.” به طور موثر عملیات های نجات را که توسط وزرای کابینه نظارت می شود، هماهنگ کنید. از صمیم قلب به خانواده ها و دوستان داغدار تسلیت می گویم.”

نخست وزیر نارندرا مودی نیز از جان باختگان در این حادثه ابراز تاسف کرد و از هر کدام 2 میلیون روپیه قدردانی به اقارب متوفی اهدا کرد.

“از تلفات جانی ناشی از حادثه ناگوار قایق در مالاپورام، کرالا رنجیده‌ایم. به خانواده‌های داغدیده تسلیت می‌گوییم. مبلغ 2 میلیون روپیه از PMNRF به نزدیکان هر متوفی اهدا می‌شود: PM @narendramodi، ” یکشنبه شب در توییتی از دفتر نخست وزیری آمده است.