ماسک: ایلان ماسک در مقر توییتر در سانفرانسیسکو بر سر اختلاف با صاحبخانه، “W” را پنهان کرد و اعلام کرد “مشکل حل شده است”

ایلان ماسک، مدیرعامل توییتر، با اعلام «مشکل حل شده»، نه تنها تصویر بیلبورد توییتر را تقریباً نامرئی با W به اشتراک گذاشت، بلکه اختلاف با صاحبخانه دفتر مرکزی رسانه های اجتماعی در سانفرانسیسکو را نیز فاش کرد. به گفته ماسک، مالک دفتر مرکزی توییتر در سانفرانسیسکو اعلام کرده است که حفظ نام شرکت به عنوان “توئیتر” اجباری است و حرف “W” قابل حذف نیست. بنابراین، ماسک گفت که او و تیمش با رنگ آمیزی رنگ پس زمینه علامت، مشکل را حل کرده اند.

ماسک در پاسخ به همین توئیت همچنین گفت: «آنها سعی کردند تیتر ما را خفه کنند».

توییت ایلان ماسک در فضای مجازی منتشر شد و بیش از 21 میلیون بازدید جمع کرد و بسیاری از کاربران توییتر راه حل هوشمندانه او را برای این موضوع تحسین کردند. در نتیجه، در مورد قانونی بودن چنین اقداماتی و میزان کنترلی که مالکان بر تابلوهای مستاجر خود دارند، بحث شده است.

ایلان ماسک قبلاً پیشنهاد کرده بود که نام توییتر تغییر کند. در آوریل سال گذشته، او یک نظرسنجی توییتری انجام داد و از کاربران پرسید که آیا فکر می‌کنند حرف W باید حذف شود یا خیر، و تنها دو گزینه برای پاسخ داده شد – بله و البته.

علاوه بر این، چند روز پیش، ایلان ماسک لوگوی اصلی توییتر را با لوگوی Dogecoin، یک ارز دیجیتال غیرمتمرکز که دارای شیبا اینو است، تعویض کرد. پس از بحث‌های فراوان پیرامون این اقدام، ماسک اکنون در نهایت لوگوی اصلی پرنده آبی را بازیابی کرده است. با این حال، هنوز مشخص نیست که چه چیزی او را وادار به تغییر لوگو در وهله اول کرده است. لازم به ذکر است که لوگوی Doge به مدت سه روز در جای خود باقی ماند و هیجان زیادی را ایجاد کرد زیرا مردم حدس می زدند که آیا ماسک آن را برای همیشه حفظ خواهد کرد یا خیر.

سوالات متداول:

Q1: ایلان ماسک چه زمانی مدیرعامل توییتر شد؟
در 27 اکتبر 2022، خرید توییتر نهایی شد و در نتیجه ایلان ماسک به عنوان مالک و مدیر عامل جدید این پلتفرم انتخاب شد.

Q2: مدیرعامل تسلا کیست؟
الون ماسک

بیانیه سلب مسئولیت: این محتوا توسط یک شخص ثالث نوشته شده است. نظرات بیان شده در اینجا نظرات نویسندگان / نهادهای مربوطه است و دیدگاه های اقتصادی تایمز (ET) را نمایندگی نمی کند. ET هیچ یک از محتویات خود را تضمین، تضمین یا تأیید نمی کند و به هیچ وجه در قبال آنها مسئولیتی ندارد. لطفاً تمام اقدامات لازم را انجام دهید تا مطمئن شوید که اطلاعات و محتوای ارائه شده صحیح، به روز شده و تأیید شده است. ET بدینوسیله از هرگونه و همه ضمانت‌های صریح یا ضمنی مربوط به گزارش و هر محتوای آن سلب مسئولیت می‌کند.