لینک سازی PBN چیست + آموزش ساخت بک لینک PBN

جزئیات فنی دیگری که بازاریابان محتوا گاهی اوقات فراموش میکنند، شامل تگهای تصویر است. برای گرفتن بهترین نتیجه از سئو، بازاریابان محتوایی امروزه باید درک کنند که کیفیت لینکهای خارجی که درون محتوا گنجانده شدهاند، خیلی مهمتر از تعدادشان است. معمولا برخی وب سایت های معتبر و پربازدید با دریافت هزینه ای از شما، متن تبلیغی شما را در وب سایت شان منتشر می کنند و این کار باعث می شود، کاربران و مخاطبان آن وب سایت رپورتاژ آگهی شما را مشاهده کرده، مطالعه کنند و در صورتی که این آگهی برای شان جذاب بود، وارد وب سایت شما شده و به مخاطبین شما بپیوندند. این فرصتهای ارزشمند سئو را از بین میبرد ، زیرا متنهای پیوند برای خواننده دلالت دارند و برای جستجو در رباتها در مورد این پیوند چیست و چگونه میتواند برای کاربران مفید باشد. اگر وبلاگ شما برای گذاشتن نظرات باز است، بدون اینکه کسی بتواند کیفیت آنها را کنترل کند، دیر یا زود نظر اسپم را دریافت میکنید که این امر تأثیر منفی بر کاربران گذاشته و کیفیت تجربه کاربری آنها را پایین میآورد. به همین دلیل است که باید نظرات را در حالت انتظار نگه دارید و پس از فیلتر کردن اسپم با استفاده از افزونههای مسدود کننده، تأیید کنید.

سئو خارجی به کلیه اقدامات و استراتژی های سئویی گفته می شود که در خارج از صفحه سایت خود به منظور کاهش رتبه در نتایج موتور جستجو گوگل انجام می دهید. برای ایجاد pbn ، ابتدا در هرکدام از بلاگ ها اقدامات سئو انجام می شود تا به رتبه مورد نظر برسند ، تمامی این سایت ها به سایت اصلی یا به همدیگر لینک می شوند ، اما دیر یا زود گوگل متوجه این کار خواهد شد و چون pbn روش غیر طبیعی برای بک لینک سازی است مورد جریمه قرار می گیرد. برای اینکه سایت شما در رتبه خوبی قرار بگیرد لازم است تکنیک های سئو داخلی و تکنیکال و خارجی رعایت کنیم. اگر میخواهید رایگان این امتیاز را بدست بیاورید، مطالب خود را در انجمنها، شبکههای اجتماعی و جاهایی که امکان انتشار مطلب دارند به همراه آدرس سایتتان کپی نمایید. این پیوند ها از سایت های بسیار مشکوک هستند که با شکستن شرایط خدمات موتور جستجوگر گوگل تولید میشوند و شما نباید به هیچ عنوان از این بک لینک ها استفاده نمایید. خیلی ها هنوز هم از PBN استفاده میکنند و معتقدند مخالفان این سیستم خیلی قضیه را شلوغ کرده اند. سئو کلاه سفید شامل ایجاد محتوای با کیفیت و به طور کل تجربه کاربری بهتر برای افرادی که از سایت شما بازدید میکنند است.

سئو کلاه سفید روشی بسیار بهتر برای بهینهسازی موتورهای جستجو است. الگوریتمهای موتور جستجو با گذشت زمان پیچیدهتر شدهاند، به همین دلیل باید از سئو کلاه سیاه به هر قیمت خودداری کنید. چرا باید از سئو کلاه سیاه اجتناب کنیم؟ نه هر سایتی. همچنین خوب است به سایتهایی لینک بدهید که به شما لینک داده بودند، چرا که در آینده همین کار باعث ترافیک میشود. همانطور که از اسم هم مشخص است، محتوای تکثیر شده اشاره دارد به همان ساخت محتوای «کپی و پیست» معروف که در سراسر دامنهها انجام میشود و به این معنی است که چندین محتوای کپی شده از منابع مختلف دقیقاً با یکدیگر مطابقت دارند یا خیلی شبیه به هم هستند. پس از انجام معامله، دیگر نیازی نیست برای کیفیت محتوا زحمت کشید. در کل بکلینکها در میان محتوای اصلی صفحه نسبت به بکلینکهای فوتر، ستونهای کناری و هر بخش دیگر خارج از محتوای اصلی قویتر هستند.

هنگامی که محتوای خود را در رسانههای اجتماعی به اشتراک میگذارید، یکی از اهداف اصلی شما جلب توجه کاربرانی است که تأثیر آنلاین قابل توجهی دارند. با این وجود، در حال حاضر یکی از محبوبترین شیوههای کلاه سیاه است. سئو کلاه سیاه به جای حل کردن مشکل برای کاربر، به دنبال حل الگوریتمهای موتور جستجو است. این روش شناخته شده سئو کلاه سیاه دیگر به اندازه گذشته کاربرد ندارد. آنها این کار را بطور خودکار از طریق الگوریتمها یا اقدامات دستی انجام میدهند که هدفشان شناسایی و مجازات افرادی است که مشکوک به استفاده از سئو کلاه سیاه هستند. یکی دیگر از اقدامات ضد تولید وقتی قضیه لینک وسط است، استفاده از متن پیوند ناکارآمد است. PBNو یا به عبارت بهتر بک لینک PBN، یکی از بهترین ابزار برای رساندن یک سایت به جایگاه مناسب سئو است. هنر تاریک سئو کلاه سیاه روش اشتباهی است. به همین دلیل محتوا که عمداً در دامنههای مختلف تکثیر میشود، به عنوان یکی از بدترین تکنیکهای کلاه سیاه شناخته میشود. با این کار وب سایت شما در صفحات نتایج جستجو بالاتر می رود. این تنها راه برای اطمینان از این است که وب سایت شما امتیازش پایین نمیآید و در نتایج جستجو به آخر رانده نمیشود.

در مرحله دوم، متن لنگر، یک عامل رتبه بندی قوی گوگل، همچنین مطابق با ترجیحات مشتری انتخاب میشود. یکی از روش های مزرعه ی لینک یا همان link farm میباشد که از حلقه های تو در تو برای لینک سازی کمک میگیرد و با ایجاد شبکه ای از وبسایت ها و وبلاگ ها جریانی را ایجاد میکند که شما بتوانید از طریق آن وبسایت هدف را قوی کنید. این بدان معنی است که محتوای آنها توسط مخاطب هدف شما و موتورهای جستجو مورد توجه قرار میگیرد. محتوای تکراری نه تنها دامنههای مختلف بلکه یک دامنه را در بر میگیرد. محتوای تکراری و ساده اصلا فایدهای ندارد. اکنون موتورهای جستجوگر خیلی هوشمندتر از آن هستند که بشود آنها را با این ترفند ساده گول زد. بنابراین میتوانید با هدف قرار دادن این دامنهها، به عنوان بخشی از تحقیقات، استراتژی ایجاد بک لینک خود را شروع کنید. محتوای پر شده از کلمات کلیدی طبیعی به نظر نمیرسد و به همین دلیل، چیزی نیست که مورد پسند کاربر قرار بگیرد. از آنجا که شبکههای اجتماعی، لینک خود را در حالت nofollow قرار میدهند لینکی که از آنجا برای ما میآید authority دامنه برای ما ایجاد نمیکند.

هنگامی که همان نتایج در لیست گوگل یافت میشوند، نشانه روشنی از دستکاری در رتبه بندی موتورهای جستجو است و معمولاً منجر به تجربه کاربری ضعیف میشود. اما یک روش درست و نادرست برای بهینهسازی موتور جستجو وجود دارد. با اینکه این کار دردسر های خودش را دارد و نیز تشخیص این که کدام سایتیشن امکان جابجایی پین تا آنجایی که رتبه بندی مهم است را دارد، دشوار است. سئو داخلی که با نام های On-Site SEO و On-Page SEO نیز شناخته می شود و شامل تمامی فعالیت هایی می شود که سایت را بهینه کرده تا به کمک آن رتبه سایت و ترافیک ورودی را افزایش دهید. بله. تیم سئوسل پکیج هایی نیز جهت دریافت لینک های انبوه و چند لایه ای (چند مرحله ای) ارائه نموده است که در ادامه مشاهده مینمائید. طبق تعریف، استفاده بیش از حد از کلمات کلیدی مشابه در طول یک صفحه به منظور به حداکثر رساندن دید و ترافیک ارگانیک آن است.

تکنیکهای کلاه سیاه شامل استفاده بیش از حد کلمات کلیدی، پنهان کاری و استفاده از شبکههای پیوند خصوصی است. سئو خارحی زمانی انجام می شود که سئو داخلی سایت تمام انجام شده و عیب و ایراد های احتمالی ان در حد توان رفع شده است . ما در کنار شما هستیم تا بهترین مشاوره های لازم را در خصوص روش های لینک سازی در سئوی خارجی به شما بدهیم. به جای این کار، به صاحب سایت کمک کنید تا بداند چه لینک های خرابی را شما پیدا کرده اید. هرچقدر این عدد که از 0 تا 100 است بالاتر باشد، قدرت آن سایت نیز بالاتر است. بک لینک برای اکثر وب سایت ها بسیار مهم است زیرا هر بار که یک صفحه وب دیگر به سایت شما لینک می دهد به اعتبار و قدرت دامنه شما افزوده می شود. میتونید از قدرت بازاریابی محلی هم بهره ببرید و به وبلاگ­ها، انجمنها و وب سایتهای محلی پول بدید که محتواتونو تبلیغ کنند. به همین دلیل بهتر است قبل از اینکه خوانندگان شما احساس ناراحتی کنند و از گذاشتن نظر با ارزش دلسرد شوند، جلوی نظرات اسپم را بگیرید. ایجاد نشریات مطبوعاتی صرفاً به منظور تولید بکلینک، هرزنامه یا اسپم محسوب شده و ممکن است در بهبود سئو خارجی تاثیر منفی بگذارد.