لوسیا فورسث: “شش سال پیش، من بی خانمان بودم”: لوسیا فورسث 5 میلیون دلار برنده شد، همه اینها به لطف بلیط خوش شانس بخت آزمایی

لاتاری کالیفرنیا روز چهارشنبه فاش کرد که زنی که در شش سال پیش فاقد خانه ای برای سکونت بود، اکنون با یک بلیط Scratchers به ​​ارزش 5 میلیون دلار، تبدیل به یک مولتی میلیونر شده است. لوسیا فورسث، اهل ساکرامنتو، بلیط بخت آزمایی بخت آزمایی را در یک مرکز Walmart واقع در پیتسبورگ خریداری کرد و در حالی که در حال تعمیر روغن در ماشین خود در خارج از فروشگاه بود، بلیط برنده را خراشید و به آن ضربه زد.

لوسیا فورسث از برنده شدن در لاتاری ابراز حیرت و قدردانی کرد. او فاش کرد که فقط یک بلیت خریده و به صورت تصادفی با چشمان بسته انتخاب کرده است که برنده آن بوده است. او ابتدا فکر می کرد که بلیت رایگان برنده شده است، اما وقتی چک کرد متوجه شد که مبلغ حیرت آور 5 میلیون دلاری برده است.

فورسث همچنین سفر الهام بخش خود را به اشتراک گذاشت و اظهار داشت که شش سال پیش بی خانمان بوده است. با این حال، او امسال نه تنها مبلغ هنگفتی به دست می آورد، بلکه ازدواج کرده و مدرک کاردانی خود را نیز دریافت می کند. او تاکید کرد که برنده شدن در لاتاری غیرمنتظره و تصادفی بود و به عنوان فردی که زمانی بی خانمان بود هرگز فکر نمی کرد چنین اتفاق باورنکردنی برای او بیفتد.

بر اساس بیانیه مطبوعاتی لاتاری کالیفرنیا، لوسیا فورسث که شش سال پیش بی خانمان بود، اکنون به دلیل بلیط خوش شانس Scratchers تبدیل به یکی از آخرین مولتی میلیونرهای کالیفرنیا شده است.

سخنگوی لاتاری کالیفرنیا، کارولین بکر، تاکید کرد که هدف اصلی این سازمان ایجاد بودجه اضافی برای آموزش عمومی است که تنها با حمایت بازیکنان امکان پذیر است.

سوالات متداول:

  1. لوسیا فورسث بلیط برنده اسکچررز را از کجا خرید؟
    لوسیا فورسث بلیط برنده Scratchers را در یک مرکز Walmart واقع در پیتسبورگ خریداری کرد.
  2. ماموریت لاتاری کالیفرنیا چیست؟
    ماموریت بخت آزمایی کالیفرنیا جمع آوری بودجه اضافی برای آموزش عمومی است که همانطور که کارولین بکر، سخنگوی لاتاری کالیفرنیا بیان کرد، تنها با حمایت بازیکنان امکان پذیر است.

بیانیه سلب مسئولیت: این محتوا توسط یک شخص ثالث نوشته شده است. نظرات بیان شده در اینجا نظرات نویسندگان / نهادهای مربوطه است و دیدگاه های اقتصادی تایمز (ET) را نمایندگی نمی کند. ET هیچ یک از محتویات خود را تضمین، تضمین یا تأیید نمی کند و به هیچ وجه در قبال آنها مسئولیتی ندارد. لطفاً تمام اقدامات لازم را انجام دهید تا مطمئن شوید که اطلاعات و محتوای ارائه شده صحیح، به روز شده و تأیید شده است. ET بدینوسیله از هرگونه و همه ضمانت‌های صریح یا ضمنی مربوط به گزارش و هر محتوای آن سلب مسئولیت می‌کند.