قوانین مزرعه: مرکز قبل از “بانده” روز سه شنبه حالت “تهویه هوا” را آماده نگه می دارد

دهلی نو: در صورت مسدود شدن راه ها و مسیرهای ریلی در حین “باند بهارات” در روز سه شنبه که توسط کشاورزان تماس گرفته شده ، پشتیبانی هوایی در حالت آماده باش برای اطمینان از تأمین کالاها و خدمات ضروری در دهلی و بقیه مناطق پایتخت ملی است.

مقامات دولتی گفتند که اعتراض مداوم کشاورزان در مرزهای دهلی – NCR علیه سه قانون جدید مزرعه تأمین کالاهای اساسی و خدمات اساسی در پایتخت را مختل نکرده است ، اگرچه بسته شدن برخی از جاده ها منجر به گرفتگی ترافیک شده است.

وزارت خانه اتحادیه در حال کنترل تأمین خدمات اساسی در NCR تحت قانون مدیریت بلایا است که بلافاصله پس از اعلام قفل ، در ماه مارس وارد عمل شد.

پنج دور گفتگو بین یک تیم دولتی به رهبری وزیر کشاورزی NS Tomar و کشاورزان تحریک کننده در حل بن بست موفق نبودند. کشاورزان همچنین پیشنهاد وزارت خانه را برای تغییر مکان آشفتگی خود به زمینی در بوراری رد کرده بودند.

این مرکز دور دیگری از جلسه را در تاریخ 9 دسامبر پیشنهاد کرده و از اتحادیه ها وقت خواسته است تا پس از رایزنی های بیشتر ، یک پیشنهاد مشخص ارائه دهند.

روز شنبه ، این مرکز گفت آماده پذیرش پیشنهادات برای اصلاح قوانین مزرعه و اطمینان از حداقل قیمت حمایت است. دولت به کشاورزان اطمینان داد که هیچ تغییری در MSP ایجاد نخواهد شد و سازوکاری برای تقویت گیاهچه های تحتانی توسط کمیته های بازار محصولات کشاورزی ایجاد می کند.

مقامات گفتند که دو طرف در حال بحث در مورد موضوعاتی مانند ارائه حل اختلاف و ثبت نام بازرگانان در دستورهای خصوصی پیشنهادی تحت قوانین جدید هستند. کشاورزان خواستار تشکیل جلسه ویژه پارلمان و لغو قوانین جدید مزرعه هستند. آنها همچنین موضوع حفاظت از زمین را تحت قانون کشاورزی پیمانی مطرح کردند.