قهوه ای: ای جی براون ستاره Eagles از تصادف غم انگیز فرار کرد، ویدیوی تکان دهنده در اینترنت منتشر شد

ای جی براون زمانی که از تنسی تایتانز به فیلادلفیا ایگلز مبادله شد به اوج رسید. مردم آن را شانس (و سخت کوشی) می نامیدند، اما اتفاقی که اخیرا رخ داد، شانس زیادی داشت.

در حین ضبط ویدیو، گیرنده عریض خود را در موقعیتی دلخراش دید که نزدیک بود یک خودرو با او برخورد کند. تصادف رانندگی اخیر که جان دواین هاسکینز را گرفت، هنوز در حافظه جمعی باقی مانده است و تأثیر این تماس نزدیک را تشدید می کند.

اگرچه به نظر می رسد گیرنده عریض از نظر جسمی آسیبی ندیده است، این تجربه مطمئناً او را متزلزل کرده است. Eagles Nation یک کلیپ کوتاه شش ثانیه‌ای را در توییتر به اشتراک گذاشت که دید اول شخص براون را در حال دوچرخه‌سواری ارائه می‌دهد. در ابتدا، او قبل از اینکه ناگهان با فریاد کسی در نزدیکی او را قطع کند، با اطمینان به سهولت سواری می بالد.

بلافاصله پس از فریاد، تلفن می افتد و نمایی گذرا از یک جاده خالی به سمت راست براون نشان می دهد که نشان می دهد وسیله نقلیه از سمت چپ نزدیک شده است. متأسفانه، قبل از اینکه مشخص شود گوشی از سقوط جان سالم به در برده یا خیر، ویدیو قطع می شود.

با این حال، یکی از کاربران توییتر به نام @secretaryhurts تا حدودی درباره عواقب این حادثه نوشت: «راننده ای که تقریباً ای جی براون او را به خاطر توجه نکردن وقتی راننده به معنای واقعی کلمه علامت ایست را زد سرزنش کرد…»

ای جی براون به این توییت پاسخ داد و گفت: “مرد من خیلی بامزه هستم ???”

در فیلم بعدی، براون را می‌توان دید که گوشی خود را برمی‌دارد و قبل از از سرگیری سوار شدن، نفس راحتی می‌کشد. اگرچه نتیجه دقیق گوشی سقوط کرده نامشخص است، بقای براون یک نتیجه خوش شانس است.

سوالات متداول

  1. ای جی براون چند سالشه؟
    از می 2023، براون 25 ساله است.
  2. ای جی براون اهل کجاست؟
    او در استارکویل، می سی سی پی، ایالات متحده آمریکا به دنیا آمد.

بیانیه سلب مسئولیت: این محتوا توسط یک شخص ثالث نوشته شده است. نظرات بیان شده در اینجا نظرات نویسندگان / نهادهای مربوطه است و دیدگاه های اقتصادی تایمز (ET) را نمایندگی نمی کند. ET هیچ یک از محتویات خود را تضمین، تضمین یا تأیید نمی کند و به هیچ وجه در قبال آنها مسئولیتی ندارد. لطفاً تمام اقدامات لازم را انجام دهید تا مطمئن شوید که اطلاعات و محتوای ارائه شده صحیح، به روز شده و تأیید شده است. ET بدینوسیله از هرگونه و همه ضمانت‌های صریح یا ضمنی مربوط به گزارش و هر محتوای آن سلب مسئولیت می‌کند.