قانون گذاران ژاپنی درباره سیاست های تهاجمی پکن و نقض حقوق بشر در چین بحث می کنند

دهلی نو: همایش سالانه شورای همبستگی آسیا برای دموکراسی و آزادی در تاریخ 18 نوامبر در ساختمان پارلمان ، توکیو برگزار شد. در میان دیگران توسط Hideaki KASE ، آقای خطاب شد. رئيس هیئت مدیره.

وی در مورد نیاز به تلاش بیشتر برای به چالش کشیدن تهدیدهای چین ابراز نگرانی کرد و از ترس اینکه جو بایدن رئیس جمهور منتخب ایالات متحده نسبت به چین نرم تر باشد ابراز نگرانی کرد.

Shigeharu AOYAMA ، نماینده حزب حاکم لیبرال دموکرات گفت که بیشتر و بیشتر سیاستمداران نگران نقض حقوق بشر توسط چین و جاه طلبی های تهاجمی آن هستند. وی اشاره كرد كه حدود 60 عضو دیگر پارلمان ابراز تمایل كرده اند كه به اتحاد پارلمانی ژاپن علیه چین بپیوندند.

آکیکو کمعی ، نماینده حزب مخالف حزب دموکراتیک مشروطه در مورد تلاش خود برای معرفی قوانینی در محکومیت نقض حقوق بشر توسط چین به عنوان رئیس دفتر امور بین الملل حزب خود صحبت کرد.

پیام نخست وزیر پیشین شینزو آبه توسط پروفسور کووی نیشیمورا ، رئیس شورای همبستگی آسیا برای دموکراسی و آزادی قرائت شد.

در سخنرانی اصلی هی SEKI ، مخالف چینی از CCP انتقاد کرد و شی جین پینگ را خطرناک تر از نازی ها و هیتلر توصیف کرد. وی همچنین خاطرنشان کرد که اقدامات استکباری اخیر از جمله مرز هند و چین روبرو است ، دریای چین جنوبی ، جزایر سنکاکو و حرکت تایوان نشان می دهد که چین از نظر اقتصادی و نظامی از هر زمان دیگری قوی تر شده است. وی خاطرنشان كرد: كشورهایی از جمله انگلیس ، آلمان ، فرانسه ، كانادا و استرالیا كه زمانی دوستان چین بودند ، از این كشور انتقاد داشتند.

هی SEKI اشاره کرد که چین ممکن است قدرتمند باشد اما از برخی شکنندگی ها رنج می برد. وی از ژاپن خواست تا برای منافع شخصی خود به اقلیت های قومی ، حقوق بشر و ابراز وجود چینی علاقه بیشتری نشان دهد.

نمایندگان اویغور ، تبت ، مغولستان ، تایوانی و هنگ کنگ در مورد نقض حقوق بشر در چین صحبت کردند.