فیلم‌های نت‌فلیکس: فیلم‌های نتفلیکس: فهرست کامل فیلم‌های برتر برای اکران در غول استریم در ماه ژوئن

نتفلیکس در ماه ژوئن شاهد تعدادی فیلم برتر خواهد بود. ما هشت فیلم موردانتظار را از ژانرهای مختلف از جمله عاشقانه، اکشن، انیمیشن و دورهمی برای آماده سازی ماه آینده انتخاب کرده ایم. مراقب باشید تا بدانید در ژوئن 2023 چه چیزی در Netflix در دسترس خواهد بود.

برای ارائه یک نمای کلی به شما، پست‌های «چه چیزی را تماشا کنید» را به دو بخش تقسیم می‌کنیم. در ابتدا، فیلم‌های دارای مجوز را که به‌طور خاص وارد ایالات متحده می‌شوند را برجسته می‌کنیم (در دسترس بودن ممکن است در مناطق دیگر متفاوت باشد). ثانیا، ما فیلم‌های نتفلیکس اورجینال را که در سرتاسر جهان منتشر می‌شوند، به نمایش خواهیم گذاشت.

فیلم های برجسته که در ژوئن 2023 به نتفلیکس می آیند:

“هانا” (2011) – فیلم اکشن با بازی Saoirse Ronan و Eric Bana. یک قاتل جوان ماهر در موقعیت های خطرناک حرکت می کند. 1 ژوئن در راه است.

“زندگي كردن” (2022) – این فیلم در لندن دهه 1950 اتفاق می افتد، این فیلم نامزد اسکار یک مقام دولتی را دنبال می کند که زندگی خود را پس از یک پیش بینی سلامتی وخیم ارزیابی می کند. 5 ژوئن در راه است.

“قوی تر” (2017) – داستان واقعی الهام بخش در مورد یک زن و شوهر که پس از بمب گذاری های ماراتن بوستون با چالش های تغییر دهنده زندگی روبرو می شوند. با بازی جیک جیلنهال و تاتیانا ماسلانی. 5 ژوئن در راه است.

“دانکرک” (2017) – فیلم تحسین شده جنگ جهانی دوم به کارگردانی کریستوفر نولان. به دنبال تخلیه سربازان متفقین از سواحل دانکرک. در 12 ژوئن.

فیلم‌های اصلی نتفلیکس که در ژوئن ۲۰۲۳ عرضه می‌شوند:

“استخراج 2” (2023) – دنباله ای پر اکشن با حضور کریس همسورث به عنوان یک مزدور عملیات سیاه در یک ماموریت خطرناک. انتظار می رود یک نسخه بزرگ تابستانی باشد.

“نیمونا” (2023) – یک انیمیشن علمی تخیلی فانتزی که در جشنواره فیلم انسی به نمایش درآمد. یک شوالیه قاب‌بندی شده را دنبال می‌کند که با موجودی در حال تغییر شکل تیمی می‌کند تا نام خود را پاک کند. 30 ژوئن می آید.

“دویدن خرگوش” (2023) – فیلم هیجان انگیز با بازی سارا اسنوک. یک پزشک باروری متوجه رفتار عجیبی در دخترش می شود. در 28 ژوئن.

“مراقب مایا باشید” (2023) – مستندی به کارگردانی هنری روزولت. داستان مایا را کاوش می کند و توسط Story Syndicate تولید می شود. تاریخ انتشار اعلام می شود.

سوالات متداول

Q1. “Hanna” (2011) چه زمانی به نتفلیکس می آید؟
A1. 1 ژوئن.

Q2. فیلم “زندگی” (2022) درباره چیست؟
A2. داستان فیلم در لندن دهه 1950 می گذرد و یک مقام دولتی را دنبال می کند که به دنبال زندگی واقعی است.

بیانیه سلب مسئولیت: این محتوا توسط یک شخص ثالث نوشته شده است. نظرات بیان شده در اینجا نظرات نویسندگان / نهادهای مربوطه است و دیدگاه های اقتصادی تایمز (ET) را نمایندگی نمی کند. ET هیچ یک از محتویات خود را تضمین، تضمین یا تأیید نمی کند و به هیچ وجه در قبال آنها مسئولیتی ندارد. لطفاً تمام اقدامات لازم را انجام دهید تا مطمئن شوید که اطلاعات و محتوای ارائه شده صحیح، به روز شده و تأیید شده است. ET بدینوسیله از هرگونه و همه ضمانت‌های صریح یا ضمنی مربوط به گزارش و هر محتوای آن سلب مسئولیت می‌کند.