فلک: مرد استرالیایی رکورد جهانی گینس را برای سریعترین زمان چرخاندن چرخ و فلک با دستان خالی ثبت کرد. تماشا کردن

مرد استرالیایی تروی کانلی-مگنوسون رکورد جهانی گینس را برای رسیدن به سریعترین زمان برای چرخاندن یک چرخ و فلک غول پیکر با دستان خالی به ثبت رساند. در لونا پارک سیدنی، تروی چرخ را در 16 دقیقه و 55 ثانیه با دستان خود چرخاند تا برای خیریه Little Wings که به کودکان بدحال و خانواده های آنها کمک می کند کمک مالی کند.

تروی به احترام زک 11 ساله که سال گذشته هنگام مبارزه با سرطان چشم درگذشت، تلاش کرد تا رکورد جهانی گینس را ثبت کند. حساب‌های رسمی رسانه‌های اجتماعی رکورد جهانی گینس ویدیویی سریع از تلاش او را با این عنوان به اشتراک گذاشتند: «رکورد جدید: سریع‌ترین زمان برای چرخاندن چرخ و فلک – 16 دقیقه و 55 ثانیه توسط تروی کانلی-مگنوسون (استرالیا) این چرخ و فلک، در لونا پارک در سیدنی، در سایه خانه اپرای سیدنی قرار دارد و به طور کامل با دست چرخانده شده است.»

به گفته GWR، چرخ و فلک در حالت “چرخ آزاد” قرار گرفت که هیدرولیک و ترمز را جدا می کند. چرخ به هیچ وجه نیرو نمی گرفت و فقط با تلاش او حرکت می کرد. تروی به GWR گفت که این یکی از سخت‌ترین چالش‌های جسمی و ذهنی است که او تا به حال انجام داده است، در حالی که اشاره کرد که در طول سال‌ها، شاهکارهای بسیار شدید قدرتی انجام داده است. با این حال، او گفت که تلاش برای سریع‌ترین زمان برای چرخاندن چرخ و فلک با دست‌هایش «متفاوت بود، کاری که قبلا هرگز انجام نشده بود و چیزی که نیازمند تعهد 100% ذهن و بدن بود».

لازم به ذکر است که تروی اکنون در مجموع چهار رکورد جهانی گینس به ثبت رسانده است. او قبلاً اکثر اتومبیل ها را با دندان کشیده است، سنگین ترین وسیله نقلیه را به بیش از 100 فوت هل داده است و همچنین سریع ترین هواپیمای سبک 20 متری را با دندان های خود می کشد.

سوالات متداول

  1. تروی کانلی-مگنوسون چند ساله است؟
    39 سال
  2. GWR چیست؟
    رکورد جهانی گینس

بیانیه سلب مسئولیت: این محتوا توسط یک شخص ثالث نوشته شده است. نظرات بیان شده در اینجا نظرات نویسندگان / نهادهای مربوطه است و دیدگاه های اقتصادی تایمز (ET) را نمایندگی نمی کند. ET هیچ یک از محتویات خود را تضمین، تضمین یا تأیید نمی کند و به هیچ وجه در قبال آنها مسئولیتی ندارد. لطفاً تمام اقدامات لازم را انجام دهید تا مطمئن شوید که اطلاعات و محتوای ارائه شده صحیح، به روز شده و تأیید شده است. ET بدینوسیله از هرگونه و همه ضمانت‌های صریح یا ضمنی مربوط به گزارش و هر محتوای آن سلب مسئولیت می‌کند.