فصل 6 تمام آمریکایی: فصل 6 “همه آمریکایی” ممکن است به تعویق بیفتد. در اینجا دلیل آن است

نمایش محبوب نتفلیکس، All American، برای فصل ششم تمدید شده است، اما طرفداران ممکن است برای ورود آن به این پلتفرم بیشتر از حد معمول منتظر بمانند. با این حال، در حالی که خبر خوب بازگشت سریال است، خبر بد این است که تاریخ دقیق انتشار نامعلوم است.

پیش از این، نتفلیکس یک قرارداد خروجی با The CW بسته بود که به غول استریم اجازه می‌داد همه برنامه‌های برنامه‌نویسی شده را از سال 2013 تا 2019 انجام دهد. در نتیجه، All American به طور انحصاری در نتفلیکس در ایالات متحده در دسترس است. CW از تمدید سریال برای فصل 6 در ژانویه 2023 خبر داد و جایگاه خود را در میان سریال های فیلمنامه اصلی این شبکه برای فصل 2023/24 تضمین کرد.

با این حال، به دلیل اعتصاب مداوم انجمن نویسندگان آمریکا (WGA) عوارضی به وجود آمده است. این اعتصاب باعث ایجاد ابهام در مورد زمان توسعه و تولید نمایش شده است، به خصوص اگر فیلمنامه ها هنوز تکمیل نشده باشند. گزارش‌های اولیه حاکی از آن بود که تولید در تابستان 2023 آغاز می‌شود، اما با اعمال این اعتصاب، اکنون صحت آن گزارش‌ها مورد تردید است.

در نتیجه، مشخص نیست که آیا All American می‌تواند به تاریخ معمول شروع ماه اکتبر خود در CW پایبند باشد، که ممکن است منجر به تاخیر در عرضه در اواسط فصل شود. در نتیجه، پیش‌بینی انتشار فصل ششم «All American» در نتفلیکس چالش برانگیز است. معمولاً، نتفلیکس تقریباً هشت روز پس از پخش پایانی فصل، فصل‌های جدیدی از برنامه‌ها را از قرارداد خروجی خود با CW دریافت می‌کند.

برای مثال، فصل 5 در 23 مه 2023 در نتفلیکس و پس از پایان فصل در 15 می در نتفلیکس پخش شد. با این حال، فصل 6 ممکن است با تاخیر مشابه فصل 3 مواجه شود که به دلیل اختلالات تولید مربوط به بیماری همه گیر به تعویق افتاد و منجر به راه اندازی اواسط فصل

با توجه به شرایط، اولین امکان برای پخش فصل 6 All American در نتفلیکس در ایالات متحده، آوریل/مه 2024 خواهد بود.

سوالات متداول

  1. فصل 5 “All American” چه زمانی منتشر شد؟
    23 مه 2023
  2. سریال‌های «همه آمریکایی» کجا برای تماشا در دسترس هستند؟
    نتفلیکس

بیانیه سلب مسئولیت: این محتوا توسط یک شخص ثالث نوشته شده است. نظرات بیان شده در اینجا نظرات نویسندگان / نهادهای مربوطه است و دیدگاه های اقتصادی تایمز (ET) را نمایندگی نمی کند. ET هیچ یک از محتویات خود را تضمین، تضمین یا تأیید نمی کند و به هیچ وجه در قبال آنها مسئولیتی ندارد. لطفاً تمام اقدامات لازم را انجام دهید تا مطمئن شوید که اطلاعات و محتوای ارائه شده صحیح، به روز شده و تأیید شده است. ET بدینوسیله از هرگونه و همه ضمانت‌های صریح یا ضمنی مربوط به گزارش و هر محتوای آن سلب مسئولیت می‌کند.