فصل 3 جینی و جورجیا: فصل 3 جینی و جورجیا: آیا نتفلیکس نمایش محبوب را تمدید می کند؟

فصل 2 جینی و جورجیا در نتفلیکس یک سوپر کلبه بود و طرفداران منتظر فصل 3 این سریال محبوب هستند. اولین قسمت از Ginny & Georgia در فوریه 2021 منتشر شد.

فصل دوم جینی و جورجیا در تاریخ 5 ژانویه 2023 در نتفلیکس پخش شد. این نمایش به یکی از پربیننده ترین ها در پلتفرم نتفلیکس تبدیل شده است. جینی و جورجیا وضعیت اسفبار خانواده میلر را پس از نقل مکان خانواده به یک شهر جدید نشان می دهد. در این نمایش برایان هوی و آنتونیا جنتری در نقش های محوری حضور دارند.

جینی و جورجیا فصل 3

در حالی که انتظارات برای فصل 3 جینی و جورجیا پس از دومین قسمت پربار وجود دارد، نتفلیکس هنوز به طور رسمی تمدید قسمت سوم را اعلام نکرده است.

رویترز به نقل از مطالعه پلتفرم استریمینگ و دانشگاه کالیفرنیای جنوبی (USC) گزارش داد، در همین حال، شرکت نتفلیکس تعداد آسیایی‌ها و زنان را در نقش‌های اصلی افزایش داده است، اما همچنان در نمایندگی لاتین، معلولان و زنان رنگین‌پوست عقب مانده است.

بر اساس گزارش رویترز، نتفلیکس همچنان فاقد نمایش قابل توجهی از شخصیت های دارای معلولیت، داستان سرایی متعادل جنسیتی در سریال ها، نقش های دختران و زنان رنگین پوست و فرصت هایی برای نویسندگان زن است.

این مطالعه نشان داد با وجود اینکه 27 درصد از جمعیت ایالات متحده به عنوان معلول شناخته می شوند، تنها 1.1 درصد از تمام شخصیت های فیلم ها و سریال های نتفلیکس دارای معلولیت هستند.

لاتین تبارها که 12 درصد از جمعیت ایالات متحده را تشکیل می دهند، در سال 2021 در نتفلیکس در 4.5 درصد نقش های اصلی بازی کردند که این رقم در سال 2018 2.6 درصد بود. این در مقایسه با 17.1 درصد برای بازیگران سیاه پوست و 9.4 درصد برای بازیگران آسیایی. گزارش رویترز

بر اساس این مطالعه، تنها 1.9 درصد از نویسندگان فیلم های نتفلیکس لاتین تبار بوده اند.

انتخاب بازیگران آسیایی به طور قابل توجهی بهبود یافته است، به طوری که 41.5 درصد از سریال های نتفلیکس در سال 2021 نقش اصلی یا همبازی آسیایی داشتند، پس از اینکه در سال 2018 تنها 4 درصد از بازیگران نقش اول و مشترک در هر دو فیلم و سریال را به خود اختصاص دادند.

نمایش های دختران و زنان به طور قابل توجهی افزایش یافته است، از 46.4 درصد در فیلم و 50.6 درصد در سریال در سال 2018 به 55 درصد برای هر دو در سال 2021.

سوالات متداول

Q1. آیا فصل سوم جینی و جورجیا وجود دارد؟
A1. نتفلیکس هنوز فصل سوم جینی و جورجیا را تایید نکرده است.

Q2. کدام پلتفرم OTT جینی و جورجیا را پخش می کند؟
A2. نتفلیکس جینی و جورجیا را پخش می کند.

بیانیه سلب مسئولیت: این محتوا توسط یک شخص ثالث نوشته شده است. نظرات بیان شده در اینجا نظرات نویسندگان / نهادهای مربوطه است و دیدگاه های اقتصادی تایمز (ET) را نمایندگی نمی کند. ET هیچ یک از محتویات خود را تضمین، تضمین یا تأیید نمی کند و به هیچ وجه در قبال آنها مسئولیتی ندارد. لطفاً تمام اقدامات لازم را انجام دهید تا مطمئن شوید که اطلاعات و محتوای ارائه شده صحیح، به روز شده و تأیید شده است. ET بدینوسیله از هرگونه و همه ضمانت‌های صریح یا ضمنی مربوط به گزارش و هر محتوای آن سلب مسئولیت می‌کند.