فصل 24 The Voice: فصل 24 “صدا” کی می آید؟ در اینجا همه چیزهایی است که تاکنون می دانیم

The Voice از NBC در پاییز امسال بازمی گردد! طبق گزارش ها، نمایش موزیکال قرار است در زمان های معمول خود یعنی دوشنبه ها ساعت 8/7 و سه شنبه ها ساعت 9/8 شب بازگردد.

که به عنوان قسمت 24 عرضه می شود، تمام میله ها را در آستانه راه اندازی قرار داده است و تماشاگران هیجان زده هستند. برای اولین بار در دوره 12 ساله خود، بلیک شلتون، چهره آشنا و مورد علاقه هواداران، به عنوان مربی برنمی گردد. این فوق ستاره کشور تصمیم سختی گرفته است تا از وظایف مربیگری خود فاصله بگیرد و بر گذراندن زمان باکیفیت با عزیزانش در مزرعه خود در اوکلاهاما تمرکز کند. در حالی که هواداران مطمئناً حسرت حضور او را خواهند خورد، واضح است که او سزاوار یک استراحت خوب است. بدون بحث زیاد، این همه چیزهایی است که تا به حال درباره فصل 24 The Voice می دانیم.

فصل 24 «صدا» کی می آید؟

NBC اعلام کرده است که پاییز 2023 شاهد انتشار فصل 24 The Voice خواهد بود و برنامه ریزی شده برای پخش در روز دوشنبه در ساعت 8/7c و سه شنبه در ساعت 9/8c پخش خواهد شد. با این حال، تاریخ پخش هنوز مشخص نیست و هنوز توسط شبکه فاش نشده است. به‌علاوه، بینندگان می‌توانند با پخش اپیزودهای از دست رفته در Peacock یک روز پس از پخش آن‌ها در NBC، آن‌ها را دنبال کنند.

مربیان فصل 24 The Voice چه کسانی هستند؟

فصل 24 Voice دارای ترکیبی چشمگیر از مربیان است – Reba McEntire، Niall Horan، Gwen Stefani و John Legend.

چگونه فصل 24 “The Voice” را تماشا کنیم؟

طبق گزارشات، فصل بیست و چهارم The Voice برای تماشای NBC و Peacock در دسترس خواهد بود.

سوالات متداول

  1. اولین نمایش «صدا» چه زمانی بود؟
    26 آوریل 2011
  2. چه کسی “صدا” را ایجاد کرد؟
    جان دی مول

بیانیه سلب مسئولیت: این محتوا توسط یک شخص ثالث نوشته شده است. نظرات بیان شده در اینجا نظرات نویسندگان / نهادهای مربوطه است و دیدگاه های اقتصادی تایمز (ET) را نمایندگی نمی کند. ET هیچ یک از محتویات خود را تضمین، تضمین یا تأیید نمی کند و به هیچ وجه در قبال آنها مسئولیتی ندارد. لطفاً تمام اقدامات لازم را انجام دهید تا مطمئن شوید که اطلاعات و محتوای ارائه شده صحیح، به روز شده و تأیید شده است. ET بدینوسیله از هرگونه و همه ضمانت‌های صریح یا ضمنی مربوط به گزارش و هر محتوای آن سلب مسئولیت می‌کند.