فاز 2 انتخابات DDC در J&K: همه غرفه های کشمیر با توجه به اینکه امروز 43 کرسی به صندوق های رای می روند حساس هستند

سرینگر: دولت جامو و کشمیر مقدمات مفصلی را برای اجرای روان مرحله دوم انتخابات شورای توسعه منطقه (DDC) که قرار است روز سه شنبه برنامه ریزی شود ، انجام داده و از مردم می خواهد بدون ترس از رای خارج شوند.

دولت برای اطمینان از اینکه رای دهندگان می توانند بدون هیچ مشکلی بیرون بیایند ، امنیت اطراف خود را در اطراف هر غرفه قرار داده است.

کمیساریای ایالتی انتخابات ، کی کی شارما اعلام کرد که از 280 حوزه انتخابیه DDC در سراسر J&K ، 43 مرحله در مرحله دوم برای شرکت در انتخابات شرکت می کنند ، از جمله 25 در کشمیر و 18 در بخش جامو. در مجموع 321 نامزد درگیری انتخاباتی هستند که شامل 196 نماینده از کشمیر و 125 نفر از بخش جامو است.

از 57 رأی دهنده یک هزارم در سراسر J&K ، 7.95 رأی دهنده در مرحله دوم رأی می دهند. دولت 2142 شعبه اخذ رأی در سراسر J&K از جمله 837 در جامو و 1305 در بخش کشمیر ایجاد کرده است. تمام غرفه های رای گیری در کشمیر حساس اعلام شده اند و دولت برای کاهش خطر امنیتی غرفه های رای گیری را در برخی مناطق در یک مکان چیده است. صندوق های فرعی سرپانچ و پنچ نیز در حال انجام است و 58 سرپانچ و 804 پنچ بدون هدف انتخاب شده اند.

دولت کارمندان و مواد رای دهی را با هواپیما به مناطق دوردست مانند گورز منتقل کرده است ، که به دلیل مسدود شدن جاده ها به دلیل بارش شدید برف ، دیگر از دسترس خارج شده است. سرویس اینترنت همراه ممکن است در مناطق حساس در جنوب کشمیر – جایی که برخی از مناطق در مرحله دوم به رای گیری می روند – از بین برود.

SEC از مردم خواسته است تا از رهنمودهای مربوط به بیماری همه گیر کوید ، رعایت فاصله اجتماعی و ماسک صورت پیروی کنند. دولت ده لیتر ضد عفونی کننده ، اسکنرهای حرارتی و ماسک های صورت را در غرفه های رای گیری نگه داشته است. غرفه های ویژه نظرسنجی برای مهاجران کشمیری در جامو و اوادامپور ایجاد شده است تا آنها نیز بتوانند در روند انتخابات شرکت کنند. وی گفت پناهندگان پاکستان غربی برای اولین بار در تمرینات انتخاباتی شرکت کردند.

مرحله اول انتخابات DDC حدود 52٪ مشارکت رای دهندگان را ثبت کرد. انتخابات DDC و مشاغل عمومی پنچایات از 28 نوامبر تا 19 دسامبر در هشت مرحله برگزار می شود. شمارش آرا در 22 دسامبر انجام می شود.

شارما گفت: “من امیدوارم که مردم بدون ترس از تعداد خوبی بیرون بیایند و در نظرسنجی ها شرکت کنند تا DDC در هر منطقه تشکیل شود تا به توسعه فشار تازه ای بخشد.”