عناصر بصری جستجوی گوگل | وبلاگ مرکزی جستجوی گوگل | توسعه دهندگان گوگل

عناصر بصری جستجوی گوگل |  وبلاگ مرکزی جستجوی گوگل |  توسعه دهندگان گوگل

سه شنبه 13 دسامبر 2022

وارد یک کتابخانه شوید و کتابی بخواهید، بدون اینکه مشخص کنید کدام یک. پس از نگاه‌های گیج‌آمیز، احتمالاً ده‌ها سؤال از کتابدار مفید برای شناسایی کتاب خاص دریافت خواهید کرد: تعداد آنها بسیار زیاد است (بیش از 129,864,880 به طور دقیق‌تر)! دیالوگ در واقع بسیار شبیه به چیزی است که ما در توییتر مشاهده می کنیم، زمانی که مردم سعی می کنند راهی برای صحبت در مورد یک ویژگی جستجوی خاص یا عنصر UI صفحه نتایج جستجو پیدا کنند: آن ستاره ها چه نام دارند؟ و چگونه می توانم آنها را برای سایت من نشان دهم؟

صفحات نتیجه جستجوی Google از بیش از 129864880 عنصر تشکیل نشده است، اما شناسایی عنصری که می خواهید جستجو کنید می تواند بسیار چالش برانگیز باشد. عناصر می توانند بسیار شبیه به یکدیگر باشند، گاهی اوقات کاملاً مبهم هستند، و گاهی اوقات آنها چندین نام محاوره ای دارند که خود توضیحی نیز نیستند. ما می خواهیم در این مورد کمک کنیم.

گالری کاملاً جدید Visual Elements ساخته شده است تا به شما کمک کند رایج ترین و تأثیرگذارترین عناصر بصری صفحه نتایج جستجو را شناسایی کنید. این شامل 22 عنصر بصری است که به احتمال زیاد در صفحات نتایج جستجو ظاهر می شوند و همچنین مربوط به صاحبان سایت و SEO هستند، از جمله:

  • انتساب: عناصری که به افراد کمک می کند منبع پشت نتیجه جستجو را با شناسه های بصری مانند نام سایت، URL و فاویکون به سرعت شناسایی کنند.
  • نتایج متن: نتایج متنی با نام های تاریخی “10 پیوند آبی” و “نتایج وب” عناصری هستند که از سال 1995، زمانی که ما هنوز Backrub نامیده می شدیم، همراه ما بوده اند. ما معتقدیم که نام «نتایج متنی» دقیقاً نشان‌دهنده چیزی است که نتایج بر اساس آن است – محتوای متنی صفحات نمایه‌شده.
  • نتایج ویدئو و تصویر: نتایج کلی تصویر و تصویر که از نظر تاریخی «نتایج جهانی تصویر و ویدیو» نامیده می‌شود، بر اساس رسانه‌های مربوطه ایندکس شده در متن صفحات فرود مربوطه خود هستند.
  • ویژگی های اکتشاف: این عناصر بصری که معمولاً “مردم هم می پرسند” نامیده می شوند به کاربران کمک می کنند تا سفرهای جستجوی خود را گسترش دهند.

هر گروه عنصر با یک تصویر انتزاعی از نحوه ظاهر عنصر بصری در صفحه نتیجه جستجو همراه است، با برچسب هایی برای نام هر عنصر و جایی که می توانید اطلاعات بیشتری در مورد نحوه تأثیرگذاری یا فعال کردن آن برای وب سایت خود بیابید. طراحی انتزاعی همچنین به ثابت نگه داشتن راهنما در 18 زبان پشتیبانی شده از Search Central کمک می کند.

عناصر بصری آینده

راه اندازی جدید ما اضافه کردن عناصر بصری جدید به گالری را بدون تلاش زیاد برای ما آسان تر می کند. این در واقع طرح ما است: با محبوب شدن یک عنصر بصری در صفحات نتایج جستجو، ممکن است آن را به گالری اضافه کنیم. با این حال، هدف ما این است که فقط عناصری را اضافه کنیم که برای صاحبان سایت و سئوکاران اهمیت دارند.

ما این گالری جدید را طراحی کردیم تا صحبت کردن و یادگیری در مورد عناصری که در صفحه نتایج جستجو ظاهر می‌شوند راحت‌تر باشد. اگر می خواهید در مورد آنها با ما چت کنید، در مورد آنها نظر بگذارید توییتر
یا در تالارهای گفتمان راهنمای مرکزی جستجو. همچنین می توانید بازخورد خود را با استفاده از صفحه مستندات ارسال کنید ارسال بازخورد دکمه.

ارسال شده توسط Lizzi Sassman و Gary Illyes