علی رغم نمایش شجاعانه هاردیک پاندیا ، بولینگ ضعیف هزینه افتتاح ODI را برای هند انجام می دهد

سیدنی: بهترین تلاش شغلی هاردیك پاندیا آنقدر خوب نبود كه بتواند یك تلاش بولینگ فراموش نشدنی را جبران كند زیرا هند در اولین ODI با شکست 66 استرالیا مقابل استرالیا روبرو شد ، و شروع نسبتاً چشمگیر تور را اینجا جمعه انجام داد. افراد ویرات کهلی دقیقاً با یادداشتی شروع کردند که دوست نداشتند ، 374 دوش در 50 اوور را با کاپیتان رقیب آرون فینچ (114 از 124 توپ) و سلف برجسته اش استیو اسمیت (105 از 66 توپ) با صدها تضاد انجام دادند.

زمینی که در نیمه اول مطرود به نظر می رسید ناگهان در مرحله دوم جان گرفت ، در حالی که جاش هازلوود (3/55) از رده بالای هند رد شد ، از جمله کوهلی و یک شریاس اییر ترسیده که خودش را درگیر گرفت.

توپ 76 توپ 90 و یک ایستگاه 128 دنده ای با شیخار ضوان درب بازکن بزرگسالان (74 ضربه از 86 توپ) نتیجه را به تعویق انداخت اما همیشه پس از آنکه تیم در 14 بازی بیش از 4 به 101 کاهش یافت ، این همیشه یک بازی جذاب بود.

آدم زامپا ، پا چرخنده بزرگ قلب (4/54 از 10 گرایش) داوان و پاندیا را سریعاً پشت سر هم برکنار کرد زیرا هند پس از 50 برد بیش از حد تسلیم فشار 30 بر 8/8 شد.

Pandya ، که هفت چهار و چهار شش زد ، فرم خشمگین IPL خود را در اولین بازی این سری حمل کرد ، اما این بولینگ سریع و متوسط ​​او بود که Kohli در آن روز از دست داد زیرا وقتی اسمیت بولرهای معمولی خود را روی چرم فرستاد ، فاقد گزینه بود. -شکار.

هند به سختی گزینه ششم بولینگ را از دست داد و هیچ یک از باتلاق های تخصصی آنها آنقدر خوب نبود که بتواند حتی برای دو تا سه بازیگر دست خود را بچرخد.

روزی بود که واحد بولینگ محروم از محمد شامی (59/3 از 10 گرایش) بد شد و میدان ضعیف فقط بر مشکلات آنها افزود.

سه نفر از نشستن ها کنار گذاشته شدند و تلاش های شلخت بی شمار در زمین به بدبختی افزود.

یوزوندرا چاهال که به طور معمول ثابت است (1/89 از 10 گرایش) بدترین چهره ها را یک چرخنده هندی بدست آورد و فرم بدبخت ODI جاسپریت بومرا (1/73 از 10 گرایش) ادامه یافت.

سریع ترین بولینگ هند Navdeep Saini (1/83 از 10 اوور) نیز مانند هر تازه وارد مبارزه می کند و قادر به زدن طول مناسب در پیست های استرالیا نیست.

راویندرا جادجا (0/63 از 10 وار) به اندازه Chahal پرهزینه نبود اما از دو ماه و نیم گذشته ، بولینگ او فاقد احساس سوزش است.

به نظر می رسد که اگر 11 بچه چهار دست و چهار او در روز جمعه باشد ، اسمیت اسمیت ابدی هند آماده است که آنها را در دو ماه آینده بسیار عذاب دهد.

بولرهای هندی که قبلاً پس از ایستادن 156 دور افتتاحیه بین فینچ و دیوید وارنر (69) زیر پمپ بودند ، یکبار هم او را نگران نکردند.

اعتبار زیادی باید به وارنر و فینچ برای نحوه حمله آنها به چاهال داده شود.

در حالی که فینچ از پاهایش استفاده می کرد تا چرخش را خفه کند و برخلاف نوبت بازی کند ، وارنر دوباره در چین قرار گرفت تا با چرخش به چاهال برخورد کند و خط و طول او را کاملاً مختل کند.

این کمک کرد زیرا اسمیت و ماکسول (45 ضربه از 19 توپ) در 10 پرتاب گذشته مشکلی در از بین بردن بولرها نداشتند.

در حالی که تعقیب می کرد ، میچل استارک برای اولین بار بیش از 20 بار هزینه اجرا ، انگیزه مورد نیاز هند را در ابتدا شروع کرد ، اما بولینگ کوتاه باشکوه Hazlewood شاهد پایان Mayank Agarwal (22 از 18 توپ) ، Kohli (21 در 21 توپ) بود که بازدید کنندگان را ترک می کند خارج از نوع در یک چیز ساده است.

نائب کاپیتان KL Rahul (12) نتوانست جلوی پرتاب بی ضرر زامپا را بگیرد و هند حتی قبل از پایان 15 کار بیش از حد دچار مشکل شدیدی شد.

درصد بالایی از توپ های نقطه ای (148) در زمان هند همچنین نشان داد که چگونه فقط یک تیم بر روند بازی تسلط داشت.