عتیق احمد: روحیه جنایتکاران بالاست: آخیله یداو پس از عتیق احمد، اشرف تیرباران شد.

اندکی پس از کشته شدن عتیق احمد و برادرش اشرف در پرایاگراج، رئیس سابق اوتار پرادش و رئیس حزب سامجوادی، آخیله یداو، رئیس حزب سامجوادی، روز شنبه گفت جنایت در این ایالت به اوج خود رسیده است و روحیه “جنایتکاران” به اوج خود رسیده است. با جهش و مرز رشد کرده است.

“جنایت در UP به اوج خود رسیده است و روحیه جنایتکاران بالا است. وقتی کسی می تواند آشکارا با وجود محاصره شدن توسط یک حلقه امنیتی کشته شود، می توان وضعیت عموم مردم را تصور کرد. یک فضای ترس در بین مردم ایجاد می شود. به نظر می رسد برخی افراد عمدا چنین فضایی را ایجاد می کنند.”

لحظاتی قبل از قتل، هر دو جنایتکار که در پرونده قتل اومش پال متهم بودند، در حالی که برای معاینه پزشکی منتقل می‌شدند، با رسانه‌ها صحبت می‌کردند و قتل آنها در دوربین ثبت شد.

ناهی ل گی به ناهی گی (ما را نبردند، ما نرفتیم)» آخرین سخنان عتیق احمد بود، در پاسخ به این سؤال که او در مورد نبردن به تشییع جنازه پسرش اسد چه می گوید؟

اصلی باات یه های کی گودو مسلم…. (موضوع این است که گودو مسلم…) آخرین سخنان اشرف بود.

بر اساس تصاویر، هر دو دستبند زده و برای پزشکی منتقل شدند. همانطور که هر دو ادامه دادند، آنها سوالاتی از سوی رسانه ها مطرح کردند. عتیق از پشت به سرش شلیک شد، تقریباً در فاصله‌ای نزدیک. اشرف نیز به ضرب گلوله کشته شد.

چند روز پس از کشته شدن اسد پسر عتیق احمد در یک رویارویی در جانسی اوتار پرادش، این سیاستمدار مافیایی تبدیل شده به سیاست و برادرش اشرف احمد روز شنبه در حالی که برای پزشکی در پرایاگراج منتقل می شدند کشته شدند. پرونده قتل پال و همچنین در پرونده قتل اومش پال که در بهمن ماه امسال اتفاق افتاد.

جزئیات بیشتر در انتظار است.

اسد در 13 آوریل در درگیری در جانسی کشته شد. او همراه با غلام کشته شد که هر دو در پرونده قتل اومش پال در پرایاگرج تحت تعقیب بودند.

هر یک از آنها 5 میلیون روپیه جایزه بر روی سر خود داشتند.

پلیس گفت که سلاح های ساخت خارجی کشف شده است.

«اسد، پسر عتیق احمد و غلام س/و ماکسودان، سیاستمدار مافیایی تبدیل شده، هر دو در پرونده قتل اومش پال در پرایاگراج تحت تعقیب هستند و هر کدام پنج لک روپیه جایزه داشتند؛ در برخورد با تیم UPSTF به رهبری DySP کشته شدند. Navendu و DySP Vimal در Jhansi. تسلیحات پیشرفته ساخت خارجی بازیابی شدند.” UP STF گفت.

عتیق احمد و برادرش اشرف در همان روزی که اسد در این برخورد کشته شد به دادگاه CJM در پرایاگراج، اوتار پرادش آورده شدند.