طراحی لبخند دیجیتال چست؟

درمانهای دندانپزشکی زیبایی اغلب با درد و ناراحتی کمی همراه هستند و با استفاده از تکنولوژیهای پیشرفته و دیجیتالی انجام میشوند تا دقت افزایش یافته و علاوه بر کسب نتیجه مطلوب، در حین درمان بیمار طراحی لبخند دیجیتالی چیست راحت تر باشد. افزایش اعتماد به نفس. امروزه نام لومینیرز به عنوان یک برند تجاری و منحصر به فرد مطرح می باشد و انجام این روش به طرق مختلف و با توجه به متریال استفاده شده ممکن است الزاما لومینیرز نامیده نشود و به عنوان ونیر های فوق نازک و کم تراش دندان نیز می توان از آن نام برد که امروزه در جدیدترین متدها به عنوان نام کلی کانتکت لنز از آنها یاد می شود، چراکه کلمه لومینیرز در انحصار کمپانی دنمت امریکا می باشد و با این وجود در این مرکز نیز قابل اجرا هست.

لمینت دندان بازیگران به این فرم طراحی و اجرا می شوند. عکس کامپیورتری : در طراحی لبخند به عکس برداری احتیاج پیدا میکنید. نمونه رنگهای مختلف هم در دسترس هستند و رنگ مطلوب خود را انتخاب میکنید. در نتیجه عکس های به دست آمده که بر روی فیلمهای مخصوصی ظاهر میشود، ساختارهایی را که اشعه ایکس از آنها عبور کرده نشان میدهد. عکسهای اشعه ایکس پانورامیک : عکس اشعه ایکس پانورامیک عکس دو بعدی است که در آن تمامی دهان از جمله همه دندانها، فکهای بالا پایین و ساختارها و بافتهای اطراف دندانها تنها در یک عکس، دیده میشود.

اشعه ایکس از بافتهای نرم و استخوانها عبور کرده و تصاویری از آنها در اختیار دندانپزشک قرار میدهد. پیش از آن که درمان شروع شود پزشک تصاویر را به بیمار نشان داده و در صورت عدم رضایت بیمار، پزشک نوع طراحی خود را با توجه به خواسته بیمار تغییر میدهد و پس از تأیید بیمار درمان آغاز میشود. در اصلاح طرح لبخند محدودیتی از لحاظ سنی وجود ندارد ولی بهتر است پس از بلوغ افراد و کامل شدن رشد فکی و دندانی طراحی لبخند صورت گیرد. نرم افزارهای خاصی در اصلاح طرح لبخند به دندانپزشک زیبایی و بیمار کمک می کنند که با دقت بالا آنالیز صورت فرد را انجام داده که بنا بر این اطلاعات دستورات پزشکی و روند درمانی برای درمان لحاظ می شود.

مواد اوليه به کار رفته شامل سراميک های نانو کريستالی بوده که با داشتن حداکثر زيبايی و مقاومت بالا نهايت رضايت در لبخند را برای شما فراهم می آورد. همچنین لبخند زیبا به فرم، ترکیب، تراز و ردیف دندانهای جلویی، لثه و لبها بستگی دارد. دو سمت لبخند کاملا متقارن و قرینه ( آینه ای ) هم هستند. وجود هماهنگی بین این دو از اصول زیبایی است. حالا میتوانید قبل از شروع کار درمان، تصویر نهایی خود را ببینید. با دستگاه هوا تراش میتوان دندان پوسیده را پر کرد، دندان را برای روکش کردن، لمینت کردن، شیارپوش کردن و یا باندینگ کامپوزیت آماده کرد، پرکردگی قدیمی دندان را عوض کرد و موارد دیگر.