شیو سنا با پاکسازی موضع قبض های مزرعه ، به مخالفت در حمایت از تماس باند کشاورزان می پیوندد

بمبئی: دولت ماهاراشترا ، که در اجرای قبوض مزرعه سخت دلگیر بود ، روز یکشنبه موضع خود را با شیو سنا ، که تاکنون در مورد این موضوع بلاتکلیف بود ، اعلام کرد و به متحدان خود – کنگره و NCP – ملحق شد. گروه کر برای بازگرداندن قوانین اصلی.

آنیل دسایی ، نماینده راجا صبا ، نماینده سنا ، به PTI گفت که این حزب با این قوانین مخالف است و آنها را “ضد کشاورز و ضد کار” خواند. دسایی همچنین گفت که آنها از گروه موسیقی بهارات حمایت کردند.

شراد پاوار ، رئیس NCP گفت که این مرکز هنوز شدت اعتراضات را درک نکرده است. “اگر تولید کل گندم و برنج کشور را مشاهده کنید ، بخش عمده ای از آن از کمربندهای مزرعه در پنجاب و هاریانا تأمین می شود. آنها نه تنها به کشور بلکه حتی به بازار صادرات 17-18 کشور دسترسی دارند. هنگامی که کشاورزان از این دو کشور به جاده بروید ، پس باید موضوع را جدی بگیرید. ”

مخالفت NCP با قوانین مزرعه در حالی است که پاوار ، به عنوان وزیر کشاورزی وقت ، نامه هایی (در 11 آگوست 2010) به CMs همه ایالت ها نوشته بود که “لزوم اصلاح قانون کمیته بازار محصولات کشاورزی برای تشویق بخش خصوصی در ارائه کانالهای بازاریابی جایگزین برای کشاورزان و تولیدکنندگان “.