شب قهرمانان: WWE Night of Champions 2023: پیش بینی ها، زمان بندی مسابقات را ببینید

رویداد Clash of Champions در عربستان سعودی نوید یک مسابقه تگ تیمی هیجان انگیز را می دهد زیرا رومن رینز با Solo Sikoa تیم می شود تا قهرمانان بی چون و چرای تگ تیم، کوین اونز و سامی زین را به چالش بکشد. رینز با از دست دادن ایمان به The Usos، قصد دارد به سقوط The Bloodline سرعت بخشد. اما اینطور نیست زیرا شب قهرمانان چیزهای زیادی برای ارائه دارد.

WWE Night of Champions در 27 مه 2023 ساعت 1 بعد از ظهر به وقت شرقی از Peacock پخش می شود.

براک لزنر در مقابل کودی رودز

در بازی نهایی Raw Before Night of Champions، لزنر به شدت بازوی رودز را مجروح کرد و این فرصتی را برای لزنر فراهم کرد تا بدون کاهش موقعیت رودز به عنوان یک استعداد برتر، برد خود را به دست آورد. از آنجایی که برنامه بزرگ بعدی رودز نامشخص است، گسترش دشمنی با لزنر منطقی است. پیش بینی به نفع براک لزنر است که در این مسابقه پیروز می شود.

قهرمانی سنگین وزن جهان – ست رولینز در مقابل ای جی استایلز

اگرچه استایلز این پتانسیل را دارد که در سن 45 سالگی یک عنوان جهانی دیگر را به دست آورد، اما به نظر می رسد شتاب او کم است، مگر اینکه توسعه داستانی قابل توجهی مانند چرخش پاشنه OC وجود داشته باشد. از سوی دیگر، رولینز در آتش سوخته است و پس از حمایت از استعدادهای دیگر در سال های اخیر، مدت زیادی است که برای کسب مقام اول در انتظار است. بنابراین، پیش بینی به نفع ست رولینز است که عنوان خالی را کسب کند.

قهرمانی بین قاره ای – گونتر (ج) در مقابل مصطفی علی

گانتر نام تجاری اسمکدان را ویران کرده است و با انتقالش به راو، فهرست جدیدی از رقبا در انتظار او هستند. سلطنت گانتر در نهایت به پایان خواهد رسید، اما باید از طریق یک برنامه قانع کننده باشد تا یک پیروزی ساده در یک نبرد سلطنتی. بنابراین، پیش‌بینی می‌شود که گانتر این عنوان را حفظ کند.

قهرمانی زنان خام – بیانکا بلایر (ج) مقابل آسوکا

بلیر یک قهرمان ارزشمند و قابل فروش است، در حالی که آسوکا یکی از معدود تهدیدات قانونی در این بخش باقی مانده است. با این حال، رزرو اخیر آسوکا او را به اندازه کافی قوی نکرده است که بلایر را از تخت خلع کند و بلایر را در شب قهرمانان از تخت خلع کند. پیش بینی این است که بیانکا بلیر قهرمانی زنان خام را حفظ خواهد کرد.

مسابقات قهرمانی زنان اسمکدان – رئا ریپلی (ج) مقابل ناتالیا

حضور ناتالیا در مسابقه ناشی از دخالت او در زمانی است که ریپلی پس از رویارویی یک به یک به دانا بروک حمله کرد. بعید است که دوران قهرمانی نسبتا جوان ریپلی در برابر ناتالیا که دیگر مدعی مهمی برای قهرمانی جهان نیست به پایان برسد. بنابراین، پیش بینی این است که Rhea Ripley قهرمانی زنان اسمکدان را حفظ خواهد کرد.

بکی لینچ در مقابل تریش استراتوس

WWE قصد دارد این داستان را به SummerSlam گسترش دهد، احتمالاً با حضور گهگاهی توسط Stratus بین Night of Champions و رویداد بزرگ تابستانی pay-per-view. برای دستیابی به این هدف، انتظار می رود استراتوس یک برد ارزان را در برابر لینچ تضمین کند. در حالی که لینچ در نهایت باید در این مسابقه تاریخی پیروز ظاهر شود، زمینه را برای یک برنامه جذاب قهرمانی جهان با Rhea Ripley فراهم می کند. بنابراین، پیش بینی این است که بکی لینچ برنده مسابقه خواهد بود.

سوالات متداول

  1. WWE کی شروع شد؟
    ژانویه 1953
  2. مدیر عامل WWE کیست؟
    نیک خان

بیانیه سلب مسئولیت: این محتوا توسط یک شخص ثالث نوشته شده است. نظرات بیان شده در اینجا نظرات نویسندگان / نهادهای مربوطه است و دیدگاه های اقتصادی تایمز (ET) را نمایندگی نمی کند. ET هیچ یک از محتویات خود را تضمین، تضمین یا تأیید نمی کند و به هیچ وجه در قبال آنها مسئولیتی ندارد. لطفاً تمام اقدامات لازم را انجام دهید تا مطمئن شوید که اطلاعات و محتوای ارائه شده صحیح، به روز شده و تأیید شده است. ET بدینوسیله از هرگونه و همه ضمانت‌های صریح یا ضمنی مربوط به گزارش و هر محتوای آن سلب مسئولیت می‌کند.