شاه: آمیت شاه به مسئولان می گوید که پروژه های مرزی را بازدید و نظارت کنند

آمیت شاه وزیر کشور اتحادیه روز سه شنبه به مقامات دستور داد تا از مناطق مرزی برای نظارت بر طرح ها و ساخت جاده ها و حصار کشی بازدید کنند. شاه ریاست یک «چینتان شیویر» از افسران ارشد وزارت امور داخله (MHA) را بر عهده داشت تا کار را بررسی کرده و یک برنامه عمل برای «چشم انداز 2047» نخست وزیر را تدوین کند.

شاه همچنین عملکرد داشبورد MHA، سیستم اطلاعات زمین دولتی (GLIS)، استفاده از بودجه، دفتر الکترونیکی و درایو استخدام ویژه را بررسی کرد. وزیر کشور از افزایش استفاده از هوش مصنوعی (AI) برای استفاده از پایگاه داده CCTNS برای تجزیه و تحلیل انتقادی جرایم حمایت کرد، بنابراین، شهرها را برای زنان، کودکان و بخش‌های آسیب‌پذیر ایمن‌تر کرد. بر اساس بیانیه این وزارتخانه، در سال های آینده و موضع در مورد اتما نیربهار بهارات.

شاه در ادامه بر لزوم تسریع روند استخدام تاکید کرد و پیشنهاد کرد که استخدام باید از قبل و با پیش‌بینی پست‌های خالی آینده آغاز شود و افزود: «کمیته ترفیع بخش (DPC) باید به طور منظم برگزار شود تا کارکنان به موقع ترفیع بگیرند. “. مقامات وزارت کشور افزودند که شاه راه رو به جلو را برای MHA پیشنهاد کرد و گفت که گفتگوهای انجام شده در چینتان شیویر به برنامه ریزی و هماهنگی بهتر در این زمینه ها کمک می کند.

در بیانیه وزارت کشور آمده است: شاه بر توسعه اکوسیستم برای مدیریت جرایم سایبری، نوسازی نیروهای پلیس، افزایش استفاده از فناوری اطلاعات در سیستم عدالت کیفری، مدیریت مرزهای زمینی و امنیت ساحلی تاکید کرد.