“شادی و چالش برانگیز” – زینت امان تجربه والدینی را توصیف می کند

زینت امان بازیگر پیشکسوت که به تازگی به اینستاگرام پیوسته است با هر پستی که دارد توانسته احساسات زیادی را در بین طرفدارانش برانگیزد. پروفایل اینستاگرام او گنجینه ای از خاطرات قدیمی است که در آن او اجمالی از زندگی گذشته خود به عنوان یک بازیگر و یک مادر مجرد را برای دو پسرش اذان و زهاان به اشتراک می گذارد. زینت در آخرین پست خود توصیه های اختیاری را برای والدین جدید به اشتراک گذاشت و با عشق بی قید و شرط به نقش خود به عنوان والدین برای پسرانش اشاره کرد.

او همچنین عکسی از سال 1990 منتشر کرد که او را به همراه پسرانش در هتل سی راک که اکنون ویران شده در باندرا نشان می دهد. شرح زینت نشان می‌دهد که سفر والدینی چقدر می‌تواند طاقت‌فرسا، شادی‌بخش و چالش‌برانگیز باشد.

زینت امان در پست اینستاگرامی خود پیامی صمیمانه به اشتراک گذاشت که در آن چالش ها و لذت های پدر و مادر شدن را منعکس کرد. به عنوان یک مادر مجرد برای دو پسرش اذان و زهاان، نسبت به آنها احساس مسئولیت مضاعف می کرد و آنها را تنها اولویت خود قرار می داد. زینت بر اهمیت محبت بی قید و شرط در فرزندپروری تاکید کرد و ناراحتی و خشم خود را نسبت به کسانی که به دلایل مختلف فرزندان خود را طرد می کنند ابراز کرد.

پست اینستاگرامی زینت امان با استقبال بی‌نظیری از طرفدارانش روبرو شد و بسیاری از سلبریتی‌ها از این پست قدردانی کردند. سونی رازدان نمادهای قلب قرمز را رها کرد، در حالی که تانوجا چاندرا آن را یک پست شیوا و مرتبط خواند. شوتا باچان ناندا و آرچانا پوران سینگ نیز در مورد این پست نظر دادند و آرچانا مشتاقانه منتظر خواندن بیشتر پست های اینستاگرام زینت امان است. او همچنین مهارت‌های مادری زینت را ستود و با توصیه او به والدین جوان موافقت کرد که هر لحظه را با فرزندانشان گرامی بدارند.

سوالات متداول

Q1. اولین فیلم زینت امان چه بود؟
A1: زینت امان اولین بازیگری خود را با فیلم Hulchul در سال 1971 انجام داد. با این حال، نقش موفقیت آمیز او در فیلم Hare Rama Hare Krishna (1971) بود که او را به خط مقدم صنعت فیلم هند رساند.Q2. جوایزی که زینت امان به دست آورد کدامند؟
پاسخ 2: زینت امان جوایز متعددی را برای کمک هایش به صنعت فیلم هند دریافت کرده است. او برنده جایزه Filmfare برای بهترین بازیگر نقش مکمل زن برای فیلم Hare Rama Hare Krishna (1972) و جایزه Filmfare برای بهترین بازیگر زن برای فیلم Hum Kisise Kum Naheen (1977) شد. او همچنین با جایزه یک عمر دستاورد در جوایز زی سینما در سال 2008 مفتخر شد.

بیانیه سلب مسئولیت: این محتوا توسط یک شخص ثالث نوشته شده است. نظرات بیان شده در اینجا نظرات نویسندگان / نهادهای مربوطه است و دیدگاه های اقتصادی تایمز (ET) را نمایندگی نمی کند. ET هیچ یک از محتویات خود را تضمین، تضمین یا تأیید نمی کند و به هیچ وجه در قبال آنها مسئولیتی ندارد. لطفاً تمام اقدامات لازم را انجام دهید تا مطمئن شوید که اطلاعات و محتوای ارائه شده صحیح، به روز شده و تأیید شده است. ET بدینوسیله از هرگونه و همه ضمانت‌های صریح یا ضمنی مربوط به گزارش و هر محتوای آن سلب مسئولیت می‌کند.