سیکلون بوروی بیش از 30 ساعت بیش از رامسوارام “ثابت” است ، احتمالاً در 12 ساعت ضعیف می شود

اداره هواشناسی هند گزارش داد که گردباد بوروی روز شنبه همچنان بر فراز خلیج منار در حوالی ساحل منطقه راماناتان حرکت می کند و برای 30 ساعت گذشته “عملاً ثابت” باقی مانده است. افسردگی احتمالاً طی 12 ساعت آینده در همان منطقه باقی خواهد ماند و به یک منطقه فشار کم مشخص تبدیل می شود.

غرقاب شدید در مناطق مختلف تامیل نادو Rameswaram و Puducherry به دنبال بارش شدید باران در منطقه مشاهده شده است. تصاویری از منطقه Natarajapuram. “IMD” در توییتر خود نوشت: “رکود در خلیج منار نزدیک ساحل منطقه Ramanathapuram در طول 30 ساعت گذشته عملاً ثابت مانده است. احتمالاً رکود در همان منطقه ثابت خواهد ماند و طی 12 ساعت آینده به یک منطقه فشار ضعیف مشخص خواهد شد.” .

روز جمعه ، IMD به صیادان توصیه کرد که به خلیج مانار و مجاور خلیج جنوب غربی بنگال ، ساحل جنوب تامیل نادو ، شمال سریلانکا ، سواحل کرالای جنوبی ، منطقه لاکشادویپ-مالدیو و همسایگان دریای جنوب شرقی عربستان اقدام نکنند. در همین حال ، ساکنان رامسوارام به دلیل طوفان دچار قطعی برق شدند. تیم های ملی برای مقابله با حوادث (NDRF) در حالی که دو کشور خود را برای بدترین طوفان آماده می کنند ، به مکان های زیادی در تامیل نادو و کرالا رسیده اند.