سری دیزنی: طبق گزارش‌ها، دیزنی نمایش‌ها را از دیزنی+ و هولو حذف می‌کند. لیست کامل را بررسی کنید

طبق گزارش ها، دیزنی در حال آماده شدن برای حذف سریال ها و سریال های ویژه از پلتفرم استریم دیزنی + و Hulu است، تمرینی شبیه به نتفلیکس. حدود ده‌ها سریال و سریال ویژه در ۲۶ مه از Disney+ و Hulu خارج می‌شوند. اینها شامل فیلم‌های مستقیم به پخش مستقیم، فیلم‌های ویژه و سریال‌های کوتاه‌مدت می‌شوند. بر اساس گزارش ها، دیزنی در حال حذف برنامه ها از نسخه اصلی خود از سرویس استریم در یک فشار صرفه جویی است.

در اینجا لیست کامل نمایش هایی است که از Disney+ خارج می شوند

بید
کله گنده
ترنر و هوچ
The Mighty Ducks: Game Changers
فقط فراتر از
دفتر خاطرات یک رئیس جمهور آینده
انجمن مرموز بندیکت
جهان به روایت جف گلدبلوم

لیست کامل نمایش هایی که از Hulu خارج می شوند

Y: آخرین مرد
صورت عروسکی
منطقه داغ
مگی
تپانچه
دیو کوچولو

بر اساس ایمیلی که روز پنجشنبه به کارمندان ارسال کرد، شرکت والت دیزنی تصمیم گرفت برنامه های خود را برای ساخت یک پردیس شرکتی نزدیک به 1 میلیارد دلاری در مرکز فلوریدا که 2000 کارمند را در خود جای دهد، لغو کند. ران دیسانتیس.

جاش دامارو، رئیس پارک‌های دیزنی، گفت: «تغییر شرایط کسب‌وکار» دیزنی را بر آن داشت تا در برنامه سال 2021 خود برای جابجایی کارمندان، از جمله Imagineers که وسایل تفریحی پارک را طراحی می‌کنند، به پردیس جدیدی در دریاچه نونا تجدید نظر کند.

طبق گفته اورلاندو سنتینل، انتظار می‌رفت این شرکت 864 میلیون دلار برای این پروژه هزینه کند، در محوطه‌ای که می‌توانست به عنوان پایگاهی برای والت دیزنی و بخش پارک‌ها، تجربیات و محصولات دیزنی باشد.

تصمیم دیزنی برای جابجایی کارکنان Imagineering مستقر در کالیفرنیا در سراسر کشور، شکایت کارمندان را برانگیخت و بسیاری از آنها گفتند که نمی‌خواهند به فلوریدا نقل مکان کنند.

سوالات متداول

Q1. آیا دیزنی برنامه ها را حذف می کند؟
A1. گزارش شده است که دیزنی در حال حذف برنامه ها از Disney+ و Hulu است.

Q2. کی دیزنی نمایش ها را حذف می کند؟
A2. دیزنی نمایش ها را در 26 می حذف خواهد کرد.

بیانیه سلب مسئولیت: این محتوا توسط یک شخص ثالث نوشته شده است. نظرات بیان شده در اینجا نظرات نویسندگان / نهادهای مربوطه است و دیدگاه های اقتصادی تایمز (ET) را نمایندگی نمی کند. ET هیچ یک از محتویات خود را تضمین، تضمین یا تأیید نمی کند و به هیچ وجه در قبال آنها مسئولیتی ندارد. لطفاً تمام اقدامات لازم را انجام دهید تا مطمئن شوید که اطلاعات و محتوای ارائه شده صحیح، به روز شده و تأیید شده است. ET بدینوسیله از هرگونه و همه ضمانت‌های صریح یا ضمنی مربوط به گزارش و هر محتوای آن سلب مسئولیت می‌کند.